Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa ny 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av [YAbbA] Visa Inlägg
    haha, fan va uppdaterad jag är aså. Men king. Får väl överväga en elite då.
    personligen tycker jag elite är lite overkill, såvida du inte ska installera en massa demos och trailers. ett spel tar ungefär 6-7gb installerat så du får plats med en hel del på en 60gb hdd (pro). och det räcker ju att man har 7-8 spel installerade samtidigt, för när man klarat dem så kan du avinstallera och lägga in något annat, en tanke bara.

Comment

En 60gb disk är vel på ca 45gb /7,5gb= 6-7st spel en 120 är väl kring 95gb/7,5 = 11-13 st spel.

Dom flesta spelen är över 7gb i a f. GH och några till spel är väl kring 6gb.

Har man flashad konsol så kan Elite modellen vara ett vettigt val, annars kan en Pro version vara lämplig om man köper spel.

Jag köpte en 120gb disk till mitt Arcade och är nöjd. BenQ läsaren låter mycket när den läser backup spel. (Dock är det RROD på den nu och såld.)
      Last edited by superpalten; 2009-05-02, 14:11.

Comment

Original inlägg av superpalten Visa Inlägg
        En 60gb disk är vel på ca 45gb /7,5gb= 6-7st spel en 120 är väl kring 95gb/7,5 = 11-13 st spel.

Dom flesta spelen är över 7gb i a f. GH och några till spel är väl kring 6gb.

Har man flashad konsol så kan Elite modellen vara ett vettigt val, annars kan en Pro version vara lämplig om man köper spel.

Jag köpte en 120gb disk till mitt Arcade och är nöjd. BenQ läsaren låter mycket när den läser backup spel. (Dock är det RROD på den nu och såld.)
        ja, det är ju rätt individuellt, personligen spelar jag inte mer än 5-6 spel samtidigt så det räcker med lugnt med 60gb. många spel har rätt snabba laddtider enbart från skiva, chronicles of riddick dark athena tex, det laddar skitsnabbt från skiva. så frågan är hur många spel man verkligen spelar hela tiden och behöver ha installerade och om de är krävande på laddning.

Comment

Mitt val av 120gb disken var i princip att slippa ljudet från DVDn, har man en tyst drive så är de nästan onödigt med en 120gb disk.

Samsung är väl tysta, och Lite-on?

Comment

Original inlägg av superpalten Visa Inlägg
            Mitt val av 120gb disken var i princip att slippa ljudet från DVDn, har man en tyst drive så är de nästan onödigt med en 120gb disk.

Samsung är väl tysta, och Lite-on?

Samsung kan låta som en stenkross efter ett tag... tro mig jag vet liteon är typ den läsaren som låter minst av alla...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Eller benq
              Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
              ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Blev en 360 pro idag, med 60gb disk. LiteOn-läsare så hoppas på en tyst natt.

Tack för all er hjälp.
                //yabbah

Comment

Blev en 360 pro idag, med 60gb disk. LiteOn-läsare så hoppas på en tyst natt.

Tack för all er hjälp.
                  tystnad får du men ixtreme kommer inte genom önskan, såvida du inte köper den via vissa företag.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    tystnad får du men ixtreme kommer inte genom önskan, såvida du inte köper den via vissa företag.
                    Du har helt rätt, det var lite meck innan jag kunde läsa av nyckeln på LiteON'en. Första gången jag gett mig på en sån då min förra var en simpel samsung ms28

Men nu har jag ixtreme 1.51 iaf.
                    //yabbah

Comment

Du har helt rätt, det var lite meck innan jag kunde läsa av nyckeln på LiteON'en. Första gången jag gett mig på en sån då min förra var en simpel samsung ms28

skoj att höra när saker löser sig.

Comment

Vilket/vilka program körde du? kör du i dos eller windows? och vart läste du dig till hur du skulle göra?
                        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X