Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RROD kit, lim ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RROD kit, lim ?

Hej

Köpte http://www.psxcare.com/product.php?xProd=793 för några dagar sen eftersom att jag ska försöka fixa min RROD drabbade Xbox. Problemet är att kylkuddarna inte sitter och det följde inte med något att limma fast dom med, orginal kuddarna har någon sorts lim på sig. Hur ska jag göra för att få fast dom?

Tror man bara ska trycka fast dom hört att man inte ska limma men vänta till någon som kan mer om det skriver...
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
      Tror man bara ska trycka fast dom hört att man inte ska limma men vänta till någon som kan mer om det skriver...

Jo, jag har tryckt fast dom men dom låstnar på kanske 10 sec och sitter extremt dåligt ;<

Comment

1. Rengör Minneskretsarna på undersidan.
        2. Plocka bort en av fyra kuddar från skyddsplasten o sätt den på minnet med en sidan som satt mot plasten.

Upprepa steg 2 med kudde 2. 3 och 4, vänd sedan på moderkortet o stoppa i det i Chassit.
        skruva åt o testa.

Man använder ABSOLUT INTE något Lim!
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X