Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Unreadable disc på en ny konsol

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
    jag tycker att din personal ska lära sig lite av dig hansi
    du förlorar på deras otrevlighet en annan sak som pendragon har skrivit
    tycker jag att det inte låter så bra det finns faktisk barn som är medlem
    på eran sida eller läser inlägg du kanske har själv barn som du inte vill att barnet ska läsa sånna inlägg
    att nån porrsurfar och bränner samtidigt vet jag ej
    det kanske pendragon som gör sånt så han tror att alla andra är som han
    alafall så tycker jag inte att han skyller på folks porrsurfning vad vet han
    dem kanske lyssnar på musik medans dem bränner

pendragon: Ny brännare o bra media brukar lösa det, och sen om man inte sitter på en slöhäck till dator o porrsurfar samtidigt som man bränner så brukar systemet inte gå för överlastat o må bättre med.
    You lost me efter första raden...

Då det finns massor av variabler att ta hänsyn till är det så konstigt att vi börjar med dom som kunden eventuellt lätt kan åtgärda själv?
    Som det skrivits i otaliga poster tidigare så testar vi varje box vi flashar både före och innan så vi vet att boxen funkade med bränna skivor när den lämnade butiken.

Tycker att du ska ta och tagga ner några steg, inte direkt som att du hjälper någon med dina spydiga kommentarer, det här faktiskt, tro det eller ej, ett supportforum...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av jungleflash Visa Inlägg
      jag tycker att din personal ska lära sig lite av dig hansi
      du förlorar på deras otrevlighet en annan sak som pendragon har skrivit
      tycker jag att det inte låter så bra det finns faktisk barn som är medlem
      på eran sida eller läser inlägg du kanske har själv barn som du inte vill att barnet ska läsa sånna inlägg
      att nån porrsurfar och bränner samtidigt vet jag ej
      det kanske pendragon som gör sånt så han tror att alla andra är som han
      alafall så tycker jag inte att han skyller på folks porrsurfning vad vet han
      dem kanske lyssnar på musik medans dem bränner

pendragon: Ny brännare o bra media brukar lösa det, och sen om man inte sitter på en slöhäck till dator o porrsurfar samtidigt som man bränner så brukar systemet inte gå för överlastat o må bättre med.
      Jag brukar skriva skämtsamma och ibland ironiska exempel, och nej jag inbäddar dem inte alltid i <ironi> </ironi> klammrar som jag gör på andra sidor där folk verkligen inte förstår sig på Ironi. *Jag redigerar mitt förra inlägg efter detta så det syns tydligare. Men jag hade för mig att du var 15+ o hade lite humor.

Angående Småbarn och Porrsurfning så ser jag det dagligen på en av Sveriges största communitys när 12+ sitter o ber tjejer som visar upp sig i en LiveCam tjänst visa tuttarna eller visa magarna i en inbäddad FlashWebcamapplikation som slöäar ned satan om man kör IE och Flashapplikationer samtidigt *Minnesläckbuggen alla känner till som inte trollats av varesig Adobe eller Ms."

Musik slöar inte ned en dator märkvärt så vida du inte kör en egenkodad musikspelare du inte minnesoptimerat.

Jag orkar inte Rödmarkera all text för att du skall hitta den "Röda tråd" vem vet, du kanske är färgblind med! <---- OBS DETTA VAR IRONISKT!

Jag är inte otrevlig mot folk, dock upplyser jag med fler att det fins en FAQ många ggr då samma fråga om och om o om igen dyker upp o svaren står där. Detta för att spara tid.

Ps. Törs man ens fråga hur gammal du är Jungle ?
      Ds.
      Last edited by Pendragon; 2009-05-07, 10:53.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

http://forum.psxcare.com/support/sho...0&postcount=15 världens längsta mening.

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Musik slöar inte ned en dator märkvärt så vida du inte kör en egenkodad musikspelare du inte minnesoptimerat.
          Om man inte sitter med itunes, 1GB ram, vista och cover flow på
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
            Om man inte sitter med itunes, 1GB ram, vista och cover flow på
            Då tigger man om problem lite ja
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X