Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor ang. onlinereparation utav RROD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Du kan ju återställa den. Men om du har en Lite-on så går det inte bara att se till att det ser snyggt ut
    men det gör inte att det han får tillbaka är en falcon...

dock vågar jag påstå att Jasper är minst lika bra som falcon var, med undantaget att man inte kan fixa det själv på samma sätt om den skulle paja då vissa komponenter är superlimmade... men generellt ska dom vara ungefär lika bra moderkort
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      dock vågar jag påstå att Jasper är minst lika bra som falcon var, med undantaget att man inte kan fixa det själv på samma sätt om den skulle paja då vissa komponenter är superlimmade... men generellt ska dom vara ungefär lika bra moderkort
      Jasper ska i teorin vara bättre då den med sin mindre die-size borde vara svalare, om superlimmade komponenter hjälper kan dock disskuteras :P
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
        Jasper ska i teorin vara bättre då den med sin mindre die-size borde vara svalare, om superlimmade komponenter hjälper kan dock disskuteras :P
        Superlim eller Epoxy i elektronik är ett helvete att reparera, ren miljöförstörelse då man värmer det bildas giftiga ångor förvisso som med Bly men mer skadligt.

Reparation av Limmade kort kommer se ut såhär:
        Ms får en Jasperbox, De lyfter ut moderkortet o byter ut, det gamla skrotas helt istället för lagas.
        Bättre för kunder Sämre för miljön
        Last edited by Pendragon; 2009-05-25, 11:26.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Den miljötänkande pendragon
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
            Den miljötänkande pendragon
            Jag hade nog sparat miljoner åt det företaget om jag jobbat för dem, men å andra sidan hade nog folk som moddat haft det lite svårare med
            Eller lättare.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X