Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 79:an problem! Hjälp sökes :)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 79:an problem! Hjälp sökes :)

Det är så att jag skulle flasha en hitachi 79:a och flashningen hängde sig vid ca: halva flashningen!

Jag använder via satakortet, maximus 360 extractor, jungle flasher och maximus toolbox..

Jag unlockade hitachin med jungleflasher med den där ljud skivan.
    Sedan blev hitachin med i den här datorn.
    Startade maximus toolbox (gillar toolbox bättre med hitachi).
    Dumpade f/w och sparade.
    Hackade den till ix 1.51 (med jungle).
    Tog Smart hack patcher i toolbox, började att flasha driven sen fryste datorn vid halva ungefär.
    Startar om datorn och jungle hittar inte på min VIA A000 port, samt att
    hitachin inte går att eject:a.

Hittas dock i bios
    Hittas i dosflash på A000 men går inte att gör något... (keep sending until drive responds? Y/N?)

Vad gör jag? Kan jag kanske lösa det med http://www.psxcare.com/product.php?xProd=688&xSec=89

Tack på förhand!

Flashade du den till 50% så gör massor med backuper av din orig.bin fil inkl maila den till oss och beställ en

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=635

Alt...löd bort flashminnet ur driven och programmera om det och löd tillbaks det igen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X