Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 79 ModeB

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 79 ModeB

Har precis flashat min första Hitachi 79 via Jungleflasher och allt verkar ha gått fint, förutom att jag inte får bort mode B igen.

Behövs det återställas från mode B innan ihop montering av xboxen? Hur gör man isåfall?

Har gjort den strömlös men fortfarande måste jag trycka 2 gånger på eject för att öppna och 2 gånger för att stänga, på connectivitykitet.

vad kör du för kit? kör du maximus kitet så är det normalt, den gör automatiskt mode b...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      vad kör du för kit? kör du maximus kitet så är det normalt, den gör automatiskt mode b...
      Testade detta precis innan du skrev det dvs att temporärt stänga av auto mode B och det fungerade då

Tack för hjälpen ändå

Comment

maximus gör inte automatiskt ModeB på v78/v79?

Comment

Original inlägg av anderzxb Visa Inlägg
          maximus gör inte automatiskt ModeB på v78/v79?
          Läste i deras manual att den inte gör det på 79, men tydligen gör den de ändå. för fungerar när jag avaktiverar auto mode B.

Comment

Bränna ut 79key skiva från en .iso o ha i läsaren kanske ??
            Vi slaxar i Dos, 79unlockar o byter till orginalspel i läsaren o S-ata kablar till Win burkar o flashar till 1.51 i Win med 360Flasher fortfarande.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X