Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ingen tystare lösning tillgänglig?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ingen tystare lösning tillgänglig?

Hej på er har kollat runt i olika trådar om o få ner ljudet i 360:n...
    Det e nämligen såp att jag har en dotter på snart 10 månader o när jag matat henne på morgonen o fått henne o somna om så e det ett ypperligt läge för mig o lira Dead space
    Men boxen låter så in i helv...SÅ hon vaknar
    Jag måste vänta så att hon somnat riktigt tungt men det e inte alltid så lätt...
    Så finns det nån modifiering man kan göra eller köpa eller nåt?
    Borde ju gälla flera än mig

Vad kör du för 360? med eller utan HDMI? vad har du för spelare i den? oftast spelaren som gör att den låter som fan... eller om det är en box utan HDMI kan den låta extra mycket den med, pga att den blir varmare än dom nya boxarna... inte lätt att få ner ljudet i dom...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det bäst man göra är typ att installera spelen på hårddisken
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
        Det bäst man göra är typ att installera spelen på hårddisken
        Synd man inte kan trycka i vilken storlek på hdd'n man vill i sin 360. Ryms juh inte så speciellt mkt i en 60 gb om man har premium
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg
        -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

oj..jag har en premium hdmi 20 gigare tror jag
          läsare vet jag ej vilken det e i min

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
            Synd man inte kan trycka i vilken storlek på hdd'n man vill i sin 360. Ryms juh inte så speciellt mkt i en 60 gb om man har premium
            60gb tycker jag låter fullt tillräckligt.. 60gb - xbox partition - saves så är det 50gb kvar.. det får man in typ 10 installerade spel på och lite arcade spel.. och hur ofta spelar man 10 spel under samma period? det är få spel man spelar hela tiden och som man behöver ha installerade, vissa spel laddar fort från skiva med. förstår inte ditt behov av större hdd.

Comment

Greim,
              jo då det går ju faktist att slänga i en 120gb scorpio disk i 20/60gb skalet och confa med hddHacker. Nu verkar de flesta scorpio diskar funka också. Lite meck, men det var inga större problem för mig i af. 20gb>120GB för totalt 500:- (NetOnNet)

http://www.xbins.org/nfo.php?file=xboxnfo1716.nfo
              http://www.netonnet.se/index.asp?iid=100238

/360RFUN

Comment

Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
                Greim,
                jo då det går ju faktist att slänga i en 120gb scorpio disk i 20/60gb skalet och confa med hddHacker. Nu verkar de flesta scorpio diskar funka också. Lite meck, men det var inga större problem för mig i af. 20gb>120GB för totalt 500:- (NetOnNet)

http://www.xbins.org/nfo.php?file=xboxnfo1716.nfo
                http://www.netonnet.se/index.asp?iid=100238

/360RFUN
                eller så köper man en färdig 120gb som är 100% livesäker (orginal)
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
                  oj..jag har en premium hdmi 20 gigare tror jag
                  läsare vet jag ej vilken det e i min
                  men då har du en HDD som sitter ovanpå boxen... som är 20gb...
                  Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
                    Jag vet en kille som har 300gb och är ej bannad. Han har meckat så han har fått det att funka.
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jag vet en kille som har 300gb och är ej bannad. Han har meckat så han har fått det att funka.
                      kul för honom eftersom det inte finns några 300 diskar till 360 och eftersom dessa inte finns så finns inte heller någon signering till dessa diskar... hur ordnade han detta? det snackas så mycket...

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                        kul för honom eftersom det inte finns några 300 diskar till 360 och eftersom dessa inte finns så finns inte heller någon signering till dessa diskar... hur ordnade han detta? det snackas så mycket...
                        Jag vet inte men kan fråga hon
                        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jag vet inte men kan fråga hon
                          är det en han eller hon? första du sa var han, nu säger du hon... hmm...
                          Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                            är det en han eller hon? första du sa var han, nu säger du hon... hmm...
                            Är tröt och skrev fel Det ska vara HAN
                            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

tror inte på det förens jag får se en bild på det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X