Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ABGX360: alltid autofix?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ABGX360: alltid autofix?

Snabb fråga:
    är det det normala att ABGX360 kräver en s k Autofix på nya rellar? Eller är det det normala att rellen som släpps bara ska kunna verifieras?
    Jag brukar alltid ställa in Autofix 3 innan jag bränner, men ömsom blir man ju otålig och jag har ingen lust att bränna 2 skivor

Normalt att sett nytt spel inte Checkar verifiering då den inte kunnat verifieras mot ett släppt orginal :d

Man får då vänta o se inte köra level 3 på en gång.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
      Snabb fråga:
      är det det normala att ABGX360 kräver en s k Autofix på nya rellar? Eller är det det normala att rellen som släpps bara ska kunna verifieras?
      Jag brukar alltid ställa in Autofix 3 innan jag bränner, men ömsom blir man ju otålig och jag har ingen lust att bränna 2 skivor
      ställ in abgx360 på autofix level 3 på alla nerladdade spel och level 2 för egenrippade. behövs inte din backup fixas så gör autofix det inte, att ha på autofix patchar inte om en korrekt backup. så ställ in abgx360 på level 3 och spara inställningarna och tänk inte mer på det.

Comment

Nej, det förstår jag. Men är det så att rellen ofta behöver fixas till, eller är det just bara att den ska verifieras mot ett original?

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Normalt att sett nytt spel inte Checkar verifiering då den inte kunnat verifieras mot ett släppt orginal :d

Man får då vänta o se inte köra level 3 på en gång.
          fattar inget, har du kört dina meningar genom en randomizer.

Comment

Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
            Nej, det förstår jag. Men är det så att rellen ofta behöver fixas till, eller är det just bara att den ska verifieras mot ett original?
            fifty, fifty ungefär.. ja den måste verifieras mot ett original för att autofix ska veta om den ska patchas eller inte. med fixas till menar jag att få den livesäker, startar gör den med all säkerhet utan att kolla den.

Comment

Ok - tack!

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                fattar inget, har du kört dina meningar genom en randomizer.
                "Det är" normalt att inte ett nytt spel Verifieras i ABGX förräns det läggs till i databasen o Verifierats mot en orginalskiva

Sorry lorry, vaknade 06.30 idag.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X