Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flasha mha. bärbar dator, Connectivity Kit ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flasha mha. bärbar dator, Connectivity Kit ?

Tänkte bara höra om det räcker med att köper Xecuter Connectivity Kit 3 Pro eller Xecuter Connectivity Kit 3 Lite om man vill kunna flasha spelaren med en bärbar dator?

Har ingen stationär dator så jag har tyvärr inte några sataingångar på datorn.....

Tacksam för svar!

mvh hmmz

Eftersom xecuter kiten vill ha ström från de kablar som finns till nätdelen på en stationär pc får du vänta ett par dagar tills vi får en annan typ av kit med vanlig 220v nätadapter istället.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det finns externa ström kablar man kan använda till Connectivity kiten, spelar ingen roll om det är CK3 (Xecuter) eller Maximus... båda fungerar lika bra med dom här kablarna, man kan köpa dom tillsamans med "IDE -> USB" kablar

Om du inte har SATA portar på datorn måste du även köpa ett SATA-Kort (PC-Card) för att kunna flasha driven...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Ok. Stort tack för de snabba svaren!

Comment

hittade precis kabeln löst när jag letade efter lite andra grejer, den kostar 199:- på kjell & Company, gå in på deras hemsida sök på "44225" så kommer du direkt till den
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hah Ramiz vår allsmäktige fulpulare har en usb - Molex adapter ;D
            den funka prima med CK3 pro ;D

Comment

Vi skall ha fått in Maximuskitt som skall kunna drivas av USB ström nu "har jag för mig om jag sett rätt på Hansis bord o tolkat PCB-uppbyggnaden"
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X