Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Modifierad 120 GB HDD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Modifierad 120 GB HDD

Hej, Hittade en 120 HDD i Ebay och beställde den för halva pris. Den är på väg hem till mig nu. Men jag fick höra att man kan modifiera från 20 GB till 120 GB men en annan hårddisk. Jag misstänker att den jag beställde är modifierad.

Vad är nackdelen att ha en sånt? Kan ni lista fram vad som är dåligt. Vågar jag köra den utan att sabba nånting sant blir man bannad på XBOX LIVE?

Tacksamt för lite gehör.

Den behöver inte vara modifierad för att du köper den på ebay, många som säljer där kommer från elite systemen i typ kina eller något

Men nackdelarna med att ha en modifierad HDD är att det finns en jättestor risk för att man blir bannad då dom kan se att den är modifierad...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Kan man kolla det nånstans att min 120 HDD som är på väg hem till mig är original? Vill inte bli bannad.

Comment

Original inlägg av feifam Visa Inlägg
        Kan man kolla det nånstans att min 120 HDD som är på väg hem till mig är original? Vill inte bli bannad.
        ett sätt är att läsa ut en .bin fil med hddhackr för att se om den filen matchar den "pirat" filen man använder för att få igång 120gb diskar.

det alla lättaste är att du ringer ms support och säger du är osäker om det är en original hdd du köpt eller inte och vill ha tips om kännetecken, sådant hjälper dom gärna till med.

Comment

Jag skulle hellre köpa en orginal HDD i Sverige för att få GARANTI på den om den strular
          Mindre risk för fraktskador o större chans att man får en orginaldisk
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X