Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Något är skumt... Riktigt skumt...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Något är skumt... Riktigt skumt...

Började lira Fight Night Round 4 för några dagar sen, grymt roligt spel. Har aldrig varit uppkopplad mot Live sen jag stoppat in skivan i boxen. Ändå så står det på EA:s hemsida att jag har klarat av 4% av spelet. På Xbox står det inte ett piss om Fight Night.

Hur fan går detta till? Hur kan dom känna till min progress i spelet när boxen inte haft en nätverkskabel i sig sen en vecka innan jag började lira spelet?
    Last edited by Heenok; 2009-07-12, 00:53.

ingen aning, det där är väldigt mysko... den ska inte kunna ha någon form av kontakt alls på det viset o.O såvida du inte har haft kabeln i några sekunder när spelet gått igång, det räcker...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

någon gång har boxen varit ansluten, efter du har spelat det, så enkelt är det. de kan inte gissa sig till din highscore eller flytta den via telepati.

Comment

Vet själv att jag inte haft den i på ca 10 dagar. skulle det vara så att jag ändå råkat ha haft i kabeln bara en kort stund så skulle ändå gamerscore och information om att jag spelat spelet legat på XBOX.com

Fan vad konstigt alltså

Pics of proof: http://img8.imageshack.us/gal.php?g=namnls2i.jpg
        Last edited by Heenok; 2009-07-12, 21:45.

Comment

säkert en bug i deras system. det står ju noll spelade matcher så de har inte registrerat något av ditt spelande.

Comment

Betyder inte det noll spelade matcher online

Comment

vet inte, men har inte siffran ändrats så är det väl en bug helt enkelt. är du helt säker på att den inte visat 4% sen du skapade kontot? har den inte ändrats på senare tid och du inte haft i kabeln så kan du nog dra slutsatsen själv. de kan inte läsa av din profil om du inte har något ikopplat, då är felet någon annanstans. ring deras support och fråga varför din profil har 4% när du inte haft boxen mot nätet, de har nog bättre svar än oss.

Comment

ok, får väl göra så.

Kontot på just den EA sidan skapade jag samma dag jag postade tråden, så det är väl antagligen en bug precis som du säger, eftersom det vart 4% hela tiden

Comment

Storebror ser mer än man tror tydligen
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Troligtvis blir det så om du har xboxen inloggad i xbox live, du behöver inte spela spelet över live för att det ska visas. Så det kommer fortsätta så om du inte tar ur kabeln till nätet innan du spelar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X