Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

gå in på menyn "my xbox" gå så långt du kan -> hoppa ner till storage -> tryck Y (gul) följt av: X (blå) X (blå) LB (över trigger på vänster sida) RB (över trigger på höger sida) X (blå) X (blå)

alltså: X X LB RB X X

har du gjort rätt (och i tillräckligt hög hastighet med ovanstående "kod" ska det dyka upp en ruta som frågar dig om du vill utföra en "system maintence" då väljer du ja, väntar tills den är klar och voila! rensad cache
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tackar allt annat kommer vara kvar antar jag

Comment

japp, det är bara spel uppdateringar du laddat hem via live som försvinner...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Okej, skönt att höra ska nog köpa en ny inom 1 månad när man får tid =)

Tack för svaren Swizzy hoppas man inte har varit för jobbig :P

Comment

Inga problem, finns dom här på forumet som skapar nya trådar om saker som redan tagits upp 500 gånger, dom är jobbiga... >_>

din fråga har inte (vad jag vet) dykt upp tidigare =)
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X