Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ännu en ny NXE update ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ännu en ny NXE update ?

Hej !
    Jag hittade en sida om en ny update NXE :
    http://xboxlive.ign.com/articles/100/1004834p1.html

Nu börjar jag tänka på saker, och undrar om ni kanske vet svar. När den här update kommer ut, kommer den att ändra firmware, det vill säga läsaren ?

Kommer det komma en ny Wave, som det hände med den förra ?
    kommer då Ixtreme 1.6 klara den ?

MVH/ Max

Original inlägg av satcrow Visa Inlägg
    Hej !
    Jag hittade en sida om en ny update NXE :
    http://xboxlive.ign.com/articles/100/1004834p1.html

Nu börjar jag tänka på saker, och undrar om ni kanske vet svar. När den här update kommer ut, kommer den att ändra firmware, det vill säga läsaren ?

Kommer det komma en ny Wave, som det hände med den förra ?
    kommer då Ixtreme 1.6 klara den ?

MVH/ Max
    nej. updates ändrar inte firmware. punkt! angående waves, vem vet? troligen om de ändrar dashboard med major update, annars inte. 1.6 har stöd för nya wave:s men du måste starta sådana spel via en speciell dvd-skiva.

Comment

den speciella skivan som int21 pratar om heter Activate.iso och bränns som ett vanligt 360 spel (det vill säga med samma layerbreak, och på samma typ av skivor)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Åååh hoppas mina förslag på uppdateringar gått igenom och att man äntligen kan titta på filmer trotts de ligger i mer än sju underkataloger

Blir så satans jobbigt att inte kunna titta på StarTrek Div-X kodat hemma annars

Enhet - x:
        Katalog 1 - Film
        Katalog 2 - Div-X
        Katalog 3 - TV-Serier
        Katalog 4 - StarTrek
        Katalog 5 - Enterprise
        Katalog 6 - Season1
        Katalog 7 - Disc1
        Katalog 8 - Enterprise.s1.e1.avi Allt under denna struktur syns inte på en sketen 360

Mitt förslag var att man skall kunna gå ned fler kataloger för att sedan hämta media och även kasta in fler codecs för att göra konsollen mer säljbar då den då kan konkurera mot mediauppspelare som Tvix eller Popcornhour men det lär aldrig hända
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X