Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig Hitachi 78 el 79

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig Hitachi 78 el 79

Tjena

Har en extra xbox 360 hitachi med 78 eller 79 version med trasigt chip liggandes. Hann inte extrahera något på den då jag slant till och förmodligen brände chippet eller skadade det på annat sätt eftersom den inte läser något alls längre.

Har det kommit något sätt att få den och lira eller måste man fortfarande ha orginalnyckeln?

Var något år sedan.

Har du chippat den så löd loss alla kablar o prova använda ett orginalspel, funkar det så är du rätt safe

Vi flashar den isf för 400 kr o då mjukvaru uppgraderar vi DVD enheten bara

Tar den inte orginalspel kan det vara lite värre.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Har du chippat den så löd loss alla kablar o prova använda ett orginalspel, funkar det så är du rätt safe

Vi flashar den isf för 400 kr o då mjukvaru uppgraderar vi DVD enheten bara

Tar den inte orginalspel kan det vara lite värre.
      Den kör inga spel alls.

Comment

du är du rätt körd, det går att läsa ur nyckeln från moderkortet också, men det är avancerade grejer (enligt vad jag har hört/läst, jag har inte provat det själv ännu...)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          du är du rätt körd, det går att läsa ur nyckeln från moderkortet också, men det är avancerade grejer (enligt vad jag har hört/läst, jag har inte provat det själv ännu...)
          Jag tror jag skulle kunna ge en gissning på att det skulle kosta cirka 25- 50.000 kr att läsa ut o föröska hitta strängar i en skyddad o krypterad kod Knäckte dom Lite-On kan de säkert använda samma teknik o hitta strängar i mjukvaran

Mao: Billigare att köpa en ny maskin

Spelar den film så sätt den på landet o använd den som DVD spelare för barnen
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X