Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[IMGBURN-problem] Fast på 53 % efter 2,5 h - varför då?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

haha ok, well det fungerar ändå, dom skivorna fungerar också lika bra som dom andra men jag föredrar att ha så att det inte ser ut som att den fått frispel eller liknande på undersidan av skivan
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av TKD_1337 Visa Inlägg

Står såhär på cakeboxen:

"Only for use in drivers and recorders that support DVD+R Double Layer 8X media"
      Står så på mina Verbatim DVD+R DL 8x cakebox. Funkar finfint att bränna 2,4x & 1,0x ändå =)

edit: min brännare klarar högst 2,4x (eller 6x kanske)

Kod:
      Nero CD-DVD Speed: Disc Info
      Basic Information
       Skivtyp:         : DVD+R DL
       Book Type        : DVD+R DL
       Tillverkare:     : Verbatim
       MID              : MKM 003 (000)
       Write speeds:    : 2.4 X - 4 X - 6 X
       Blank Capacity   : 7.96 GB
                        : 8152 MB
                        : 8547993600 bytes
      Extended Information
       Layers           : 2
       Layer break      : 3.98 GB
       Write strategies : 9 X - 6 X
       Disc Status      : Empty
      Last edited by Gladjolt; 2009-08-10, 20:57.

Comment

Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
        edit: min brännare klarar högst 2,4x (eller 6x kanske)
        Vad jag kan se så klarar din brännare att bränna i 2,4x , 4x och 6x. 4x har alltid fungerat för mig, trots att min brännare och de skivor jag bränner på (Verbatim DVD+R DL 8x) klarar att brännare fortare, så att bränna i 4x rekommenderar jag.

Men du får nog prova dig fram lite vad du själv tycker blir bäst. För Pendragon kan det här tror jag, och eftersom han rekommenderar att bränna så fort som skivorna (och brännaren) klarar av så lär det också funka fint.
        Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
        Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
          Vad jag kan se så klarar din brännare att bränna i 2,4x , 4x och 6x. 4x har alltid fungerat för mig, trots att min brännare och de skivor jag bränner på (Verbatim DVD+R DL 8x) klarar att brännare fortare, så att bränna i 4x rekommenderar jag.

Men du får nog prova dig fram lite vad du själv tycker blir bäst. För Pendragon kan det här tror jag, och eftersom han rekommenderar att bränna så fort som skivorna (och brännaren) klarar av så lär det också funka fint.
          Ville bara påpeka att "Only for use in drivers and recorders that support DVD+R Double Layer 8X media" stämmer inte riktigt (?)

Förövrigt kan man bränna 1x oxo med den.

Comment

Original inlägg av Gladjolt Visa Inlägg
            Ville bara påpeka att "Only for use in drivers and recorders that support DVD+R Double Layer 8X media" stämmer inte riktigt (?)

Förövrigt kan man bränna 1x oxo med den.
            Aha, okej. Missuppfattade ditt inlägg lite. Skyller på att jag var lite sliten en bit in på måndagskvällen och koncentrationen var därmed inte på topp. Sorry.
            Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
            Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X