Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Kontrollen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Kontrollen

Hej jag behöver hjälp med Fallout 3 , jag kan inte gå med LS och inte sikta med RS det är tvärt om,jag har redan gått in på Controles i options och där finns inget man kan ändra, det är samma sak på Lego Star Wars 3 man går med RS.

Så snälla hjäp nån ?

Mycket konstigt.. Som du själv verkar ha koll på så låter det som att detta bör kunna lösas med någon inställning i spelen under kontrollinställingarna, typ ta bort inverted från någon inställning för de analoga spakarna. Men du skriver ju att du har checkat detta..

Funkar den kontrollen som du använder i dessa spelen korrekt i andra spel, dvs vänder inte på de analoga spakarna utan du kan gå med LS som vanligt? Och har du provat med olika kontroller i spelen du nämner eller bara med en (menar nu kontroller du har i handen, inte olika kontrollinställingar i spelen)?
    Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
    Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Finns väl en inställning i profilen numera, där man ställer bla inverterat sikte mm, kollat där?

//highscore
      Life's a Journey, not a destination...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X