Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Två enkla(?) frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hansi: Jag har en liten fundering bara, hur blir de ifall xboxen går sönder under de första året och att den har blivit bannad? och den är köpt flashad hos er.
    för MS lagar la inte bannade konsoler?
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
      Hansi: Jag har en liten fundering bara, hur blir de ifall xboxen går sönder under de första året och att den har blivit bannad? och den är köpt flashad hos er.
      för MS lagar la inte bannade konsoler?
      Då får vi fixa den utan hjälp av MS :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Blir en 'Xbox 360 Pro Premium 60GB iXTREME 1.6 med Jasper-moderkort' För mig. Bara kolla pengarna.

Comment

Original inlägg av Jehuty Visa Inlägg
          Blir en 'Xbox 360 Pro Premium 60GB iXTREME 1.6 med Jasper-moderkort' För mig. Bara kolla pengarna.
          Låter bra. Du gör ett bra val (köp av Xbox 360 + flash hos PSXCare). Tror inte du kommer att ångra dig.
          Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
          Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X