Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bann-tankar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

detta har vi gått igenom tidigare i ngn tråd, det är exakt samma risk, såvida du inte lägger in orginalet... eftersom du måste ha skivan i ändå när du ska spela
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag menade så här t.ex:

Jag installerar batman för att slippa oväsendet från DVD-läsaren men tar bort skivan från xboxen när jag har spelat klart och vill spela Halo 3 online. Jag behöver väl inte radera installationen också?

Vad är det som installeras på hårdisken egentligen? Det är väl bara "game data" och inte några säkerhets-sektorer?

Comment

Original inlägg av Ratchet Visa Inlägg
        Jag menade så här t.ex:

Jag installerar batman för att slippa oväsendet från DVD-läsaren men tar bort skivan från xboxen när jag har spelat klart och vill spela Halo 3 online. Jag behöver väl inte radera installationen också?

Vad är det som installeras på hårdisken egentligen? Det är väl bara "game data" och inte några säkerhets-sektorer?
        nobody knows, men antagligen är det lugnt. har spelat mängder med overifierade spel i offlineläge, med och utan install men alltid kört med verifierade skivor när man varit inloggad. många här som kör som mig har inte blivit bannade. man ska dock tänka på att detta var innan ms gjorde den senaste uppdateringen, vem vet vad de bakat in i den. sedan jag uppdaterade har jag inte kört overiferade spel i offlineläge.

Comment

Rykten säger att det skickas info till "Storebror" i statistiksyften, dessa data lagras på enheten o skjutsas iväg med nätverket när man kopplar in en kabel eller w-lan adapter.

Sen vet jag själv hur fyrkantiga Ms kan vara när man frågar "Varför" en konsoll blivit bannad.
          - Nej det står så i våra system o de har ju inte fel... Jag kan inte se varför, bara att den är det...

*Baah*
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X