Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox-SKY OPEN REG!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kom precis på att om jag skrivit att de har Öppen reg så borde jag ju också skriva när dom har stängt den =)

xbox-sky: CLOSED registration 28/8 -09

Comment

Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
      Tyvärr vet jag inte hur du ska göra för att aktivera DHT i Vuze då jag inte kör med det själv men jag rekommenderar starkt att du byter Bittorrent-klient till utorrent (om det nu inte finns något som hindrar dig från att kunna köra utorrent). utorrent är enligt mig (och många andra) en bättre klient en Vuze på många sätt och vis och om inte annat så hittar du enkelt hur du avaktiverar DHT i utorrent.
      Tack för tipset, ska nog testa den i dagarna.
      i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Original inlägg av ndrangheta Visa Inlägg
        Tack för tipset, ska nog testa den i dagarna.
        Inga problem.

Ja, prova. Jag tror inte du kommer att ångra dig.

Jag kan slänga iväg lite inställningar i utorrent eller guide för inställingar i utorrent för du ska kunna optimera klienten för dig senare, om du vill.
        Kolla gärna in min guide för att flasha Hitachi-läsare (alla versioner) i JungleFlasher.
        Och/eller min guide för att flasha Hitachi v0079FK/0079FL-läsare (alternativ metod till JungleFlasher för dessa läsare).

Comment

Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
          Inga problem.

Ja, prova. Jag tror inte du kommer att ångra dig.

Jag kan slänga iväg lite inställningar i utorrent eller guide för inställingar i utorrent för du ska kunna optimera klienten för dig senare, om du vill.
          Tack, det skulle va skitsjysst.
          i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X