Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem efter flash av Samsung ms28

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

inga problem vi finns här för att hjälpa till , förmodligen är det något som inte är som det ska med det "nya" kortet (det som du inte kunde flasha) men det kan vi inte ta reda på förrns du testat flasha den här, vilket vore otroligt dumt om det fungerar nu och du redan hade 1.6 på det här?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      inga problem vi finns här för att hjälpa till , förmodligen är det något som inte är som det ska med det "nya" kortet (det som du inte kunde flasha) men det kan vi inte ta reda på förrns du testat flasha den här, vilket vore otroligt dumt om det fungerar nu och du redan hade 1.6 på det här?
      Jag gissar att jag mulade kortet när jag körde i Jungleflasher. Har lyckats paja en Hitachi 47:a där tidigare.. tror jag fortsätter i Dosflash

Btw, iX1.6 japp och även nybrända spel rullar, så jag är nöjd!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X