Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

play&chargekit

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

haha okej.. gött! får bli o köra via laptopen då så man kan sitta gött i soffan när man lirar

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
      haha okej.. gött! får bli o köra via laptopen då så man kan sitta gött i soffan när man lirar
      Vara inloggad på Xbox.com o skriva meddelanden till vänner via laptoppen är smutt det med eller om man känner för det kunna hitta Hints & Cheets om an är sån.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Vara inloggad på Xbox.com o skriva meddelanden till vänner via laptoppen är smutt det med eller om man känner för det kunna hitta Hints & Cheets om an är sån.
        hehe jo så gör jag nu.. orka sitta o knappra in ett meddelande via handkontrollen liksom. Tar ju en halv dag

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
          hehe jo så gör jag nu.. orka sitta o knappra in ett meddelande via handkontrollen liksom. Tar ju en halv dag
          man lär sig skriva snabbt med handkontrollen också med tiden
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag ahr ett MEssengerkit ( Tangentbord under handkontrollen ) men den är vit o mina handkontroller är svarta till min Elite... rätt fult
            Samma gäller kameran o jag ids inte skruva isär dem o färga om dem
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

en övrig notis.
              360'n har usb 2.0 usb controllerchip.
              ;D
              sen om de cappat dem är en annan femma.
              och oavsätt usb-tillbehör kan du förlänga dem minst 2meter. utan att tappa signal .

puss

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X