Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

250gb Elite 360 ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 250gb Elite 360 ?

Har ni sett det här?

Verkar komma ett nytt Elite med 250gb hdd.

Förklarar lite grann varför 60gb versionen fasas ut och prissänkning på Elite 120gb.
    http://www.engadget.com/2009/08/27/x...mazon-germany/

http://www.joystiq.com/2009/08/28/25...th-africa-too/
    Last edited by superpalten; 2009-09-03, 03:09.

jo, har sett det men lät nyheten gå förbi lika fort. vad fan ska jag med 250gb till, räcker gott och väl med 60gb.. och 120gb om det skulle vara så. har inte min video och musiksamling på boxen, utan enbart till spel. men skoj för de som verkligen behöver det, lite overkill för min del.

Comment

Jag har bara 90Gb kvar på min 120 Gb o då har jag köpt lite spel online o instalelrat ett spel på HDD för att testa

Klart man vill ha större disk om man köper massor med spel live som en kollega gör " på sin omoddade konsol den förrädaren "

När jag börjar få 20Gb utrymme kvar kan jag nog med gott samvete klaga lite på utrymmesbrist Enda jag vill klaga på nu är att jag inte kan Defragga min 360 läsare
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=DRFhd...B02AD2&index=8

Vill inte ha custom-målad xbox, å inte ett spel man kan ladda ner ändå...
        Det jag dock vill ha är 250 G hårddisken, man kanske ska nöja sig med 120 g?

Vad tycker ni?

Comment

Original inlägg av Jokkopokko Visa Inlägg
          http://www.youtube.com/watch?v=DRFhd...B02AD2&index=8

Vill inte ha custom-målad xbox, å inte ett spel man kan ladda ner ändå...
          Det jag dock vill ha är 250 G hårddisken, man kanske ska nöja sig med 120 g?

Vad tycker ni?
          Jag är prylbög, men köpa konsollen bara för 250Gb o skalet känns lite sådär... Jag har redan blivit lovad en COD5- Prestige edition med Nattkikare så spelet i paketet känns lite fattigt...

Har redan två svarta handkontroller till min elite med o vill jag customisera den kastar jag på ett annat sakl eller låter vår pixelninja måla ett nytt skal åt mig

Ang Spel på 120Gb som jag fyllt så jag har 90Gb kvar... man kan alltid radera spelen o tanka dem på nytt för 0:- Köpspel på Ms marketplace ligger ju som noll kronor efter du köpt dem ifall du har en ynka 20Gb disk.

Så 250Gb... nja... Bara för att jag måste ha en annars klarar jag mig med 120Gb.

Två handkontroller som är Standardsvarta... Nja...

Customskal.... Mja... jo varför inte bara för att jag måste men annars nej.

Spelet.... Njaejje... får ju Prestige Ed.
          Last edited by Pendragon; 2009-09-28, 12:06.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Eller hur ? x)

Lika bra å satsa på standard elite.
            Eller vänta till som lättar på hättan... Undrar om det finns någon kvar som inte har en xbox360/ps3 å vill ha COD2?

...Ska man ha spelat genom PC, som jag då?...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X