Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Unreadable disc GH 5?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Lite OT men iaf:

finns det möjligen ngt man kan göra för att testa att lasern är slut?
    Nån liten app man kan köra eller så månne?

Annars återstår endast att brännarn gjort sitt

Comment

Original inlägg av mdmar Visa Inlägg
      Lite OT men iaf:

finns det möjligen ngt man kan göra för att testa att lasern är slut?
      Nån liten app man kan köra eller så månne?

Annars återstår endast att brännarn gjort sitt
      Prova olika skivor även sådana dina polare kastat ut på media
      Nej man måste öppna upp dem o mäte för att se laserstyrkor etc...
      även det är svårt o tar tid.

Oftst billigare att byta laser. eller brännare en gång per år *Pioneer är prisvärda o funkar fint *
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Byta brännare en gång per år är då allt att ta i! Det är ju ingen flickvän som man tröttnat på liksom

Jag brukar byta min brännare ungefär var tredje år. Och har aldrig haft en kass brännare

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
          Byta brännare en gång per år är då allt att ta i! Det är ju ingen flickvän som man tröttnat på liksom

Jag brukar byta min brännare ungefär var tredje år. Och har aldrig haft en kass brännare
          Brännare byter jag oftare än flickvänner, datorer likaså
          I takt med att jag byter dator så byter jag ut saker i dem med, mest därför

Comment

Jag på förra inlägget *suckar*
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Jag på förra inlägget *suckar*

Mdmar: Jag har en hitachi laser , eller en hel dvd, bara att sätta över ditt styrkort på den, den är inte använd alls mkt, du kan få skiten om di skickar frakt dollars.. råkade badflasha den när min dator dog i processen!

förutsatt att en lasernhet från en 47:a passar i din, den frågan kan säkert pendragon mfl besvara=)

Comment

Pendragon: haha men du verkar vara en riktig "prylbög" så jag är inte det minsta förvånad Syftade mer på att man får vara lite varsam mot dom som inte har så bra koll. Finns säkert många som springer o köper en ny brännare en gång i veckan om någon mer kunnig skriver det på ett forum så *s*

Comment

Om det är en Hitatchi man byter laser i skall det inte vara någon fara att byta till en annan Hitatchi. Styrkorten skiljer dock. Byter du från ett 47 kort till ett 79 kort får du spoofa 79 kortet till ett 47 kort.

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                  Pendragon: haha men du verkar vara en riktig "prylbög" så jag är inte det minsta förvånad Syftade mer på att man får vara lite varsam mot dom som inte har så bra koll. Finns säkert många som springer o köper en ny brännare en gång i veckan om någon mer kunnig skriver det på ett forum så *s*
                  NEj men majoriteten ggr där det är fel på bränningar så sitter folk o porrsurfar samtidigt med en slöhäck till dator
                  Andra halvan har för låg firmware i sin brännare eller sletna lasrar

En brännare bränner ungefär 2000 skivor, sen är det dags o byta.
                  / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    En brännare bränner ungefär 2000 skivor, sen är det dags o byta.
                    haha det gör jag på en livstid typ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X