Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ixtreme 1.6

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ixtreme 1.6

HEJ!
    Har för mig att jag har läst tidigare att man kan lägga in nyaste uppdateringen på dvd skivan och få xboxet till nyaste versonen, men har inte hittat hur man gör eller man kanske inte kan göra så?. Har suttit och kollat runt nu på forumet i någon timme men har inte hittat något om hur man gör.
    Om det inte funkar att göra så, hur kan man då göra för att uppdatera till senaste Ixtreme?
    /Mvh Peter

För att uppdatera mjukvaran i en 360DVD måste man koppla ur den ur lådan o in i en dator o med lite tur, kunskap o rätt komponenter så kan man trolla upp dem i nyare firmware.

http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=27516

Att fulpatcha spel från 3wave till 2wave är en dum ide.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Humm konstigt, förut så la jag över programvara på dvdskivan och stoppade in i xboxet och uppdaterade den. Eftersom när jag brände ut UFC förut så funkade det och då behövde jag uppdatera xboxet och då läste jag någonstans om de, då trixade jag med ett program sen uppdaterade jag xboxet. Men det kanske bara var någon programvara? Har för mig att det var från 1.4 till 1.51

Comment

Nej man uppdaterar flashen på läsaren enbart genom att plocka ut den.
        Om Ms skulle tillåta Fq uppgraderingar på skiva hade alla hemkodare haft en fieldtrip o jublat som tokiga tokar

Ms skulle skjuta sig i foten o mde hade stöd för det
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av pette_mm Visa Inlägg
          Humm konstigt, förut så la jag över programvara på dvdskivan och stoppade in i xboxet och uppdaterade den. Eftersom när jag brände ut UFC förut så funkade det och då behövde jag uppdatera xboxet och då läste jag någonstans om de, då trixade jag med ett program sen uppdaterade jag xboxet. Men det kanske bara var någon programvara? Har för mig att det var från 1.4 till 1.51
          det du tänker på är att "fulpatcha" det vill säga ta bort wave 3 partitionen (NXE uppdateringen) från skivan och istället lägga in wave 2 (en tidigare uppdatering) det har INGET att göra med firmwaren
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X