Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ja, int21 ixtreme uppdateringen.
Jag lämnade in den till psxcare, jag är säker på att jag har rätt layerbreak, och jag har både testat nränna med .dvd filen och utan, ingen funkade.
Men jag lyckades bränna på min systers bärbara, och hennes brännare är TSSTCORP CD/DVDW TS-L632D :/
Hjälp nån
Samsung SH-S223L/BEBE, men jag bytte ut den, det här är andra brännaren, förra modellen var likadan.
Jag lyckades bränna en cd skiva med nero 9 häromdagen, men funkade inte med cdburnerxp:S
Samsung SH-S223L/BEBE, men jag bytte ut den, det här är andra brännaren, förra modellen var likadan.
Jag lyckades bränna en cd skiva med nero 9 häromdagen, men funkade inte med cdburnerxp:S
Hemligheten med 360 spel är att:
1. Kontrolelra iso filerna med ABGX360
2. Bränna med IMG Burn
Sedan om man har fått alla gröna lampor innan kan man med fördel prova kontrollera den brända skivan med.
Kör man Ixtreme v1.51 - 1.6 skall det bara vara o tuta o köra om det är 2W eller 3W spel.
fulpatchade saker går fetbort
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
jaa, men jag kan varken bränna spel med imgburn, eller musik med cdburnerxp
That's the problem:/
Bara nero9
Låter som något spökar i din dator
Imgburn bränner allt.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Haha, tror det jag me faktiskt, men tankade ner halo ska testa ifall det funkar. Funkar det inte då är det fan kört för mig:S
Ifall någon inte vet hur man fixar problemet
Haha, tror det jag me faktiskt, men tankade ner halo ska testa ifall det funkar. Funkar det inte då är det fan kört för mig:S
Ifall någon inte vet hur man fixar problemet
du kan prova med en hel ominstallation av windows, kan vara något som ligger där o spökar, men detta betyder att allt du har försvinner mer eller mindre, om du inte gör en backup på grejerna först...
Testade nyss, resultatet (vet inte hur jag ska ladda upp bilden som jag tagit): Close track failed! Device [2:1:0] TSSTcorp CDDVDW SH-S223L SB01 (E (ATA)
Reason: No Additional Sense Information
Comment