Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Vi ha<r köpt in ett parti Samsungar ( Slamsugar ) som vi ersätter Pioneererna med.
Dessa kommer strax läggas upp i vår Webshop under PCV och MEdia / Brännare sektionen
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Då hade jag väl tur då
Fanns 1 kvar i lager när jag köpte ifrån *******, så fick väl antagligen tag på nån av dom sista
Grattis
Samsungqarna vi har inne nu funkar kanon de med, det kliade i våra fingrar så vi sprättade en USB med kabinettmodell samt två interne både IDE + S-ata o testbrännde o kikade på verifiering o andra tester...
Verkar vara en bra ersättare i samma prisklass vi fått tag på.
En bonus för er med laptoppar är USB modellen som begåvas med lite högre pris pg.av kabinettet.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Fick min nya Pioneer DVR-217F idag, har provat bränna Guitar Hero 5 som jag har gått igenom Abgx360 och jag brännde i 2.4x hastighet fast ändå så vill den inte fungera i min Hitachi läsare. Står bara Play Dvd, dom skivor jag har testat är Verbatim DVD+R DL 25 Pack.
Kanske möjligtvis blivit fel flashat när dom gjorde det åt mig vid psxcare?
Fick min nya Pioneer DVR-217F idag, har provat bränna Guitar Hero 5 som jag har gått igenom Abgx360 och jag brännde i 2.4x hastighet fast ändå så vill den inte fungera i min Hitachi läsare. Står bara Play Dvd, dom skivor jag har testat är Verbatim DVD+R DL 25 Pack.
Vissa Hitachi läsare är riktigt kräsna med skivor. Men ändå mysko dom brukar föredra Verbatim...
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die! ALLEWMODZ-CASE MODDING
prova att köpa ett 10-pack med Verbatim DVD+R DL, vissa hitachi spelare gillar FFP andra SF och vissa gillar båda
FFP = Full Face Printable (vita, brukar komma i 25-packen)
SF = Silver Surface (Silvriga, brukar komma i 10-pack eller ensamma)
Verkar ju vara lite surt att precis köpt 25st helt nya skivor för 400-500 spänn, sen funkar det inte.
Får väl kanske byta till sig 2st 10 pack har ju trots allt 22 Skivor kvar i mitt 25pack
köp en ny samsung istället, att det blir "hackigt" vid 2.4x beror på att den inte har stöd för så låga hastigheter...
jag rekomenderar att du köper en Samsung SH-S223F (om du har SATA portar i datorn)
eller om du hellre vill ha en extern så kan du försöka få tag på en Samsung SE-S224* (* = bokstav, Q verkar inte finnas att få tag på längre, inte ny iaf, det är en sådan jag har testat med, men SE-S224N har jag hört ska fungera också... och finnas att få tag på, men inget jag kan verifiera...)
Comment