Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ok, då är det troligen brännaren, eller kombination av brännare och skiva... testa din skiva i en annan box, fungerar den där?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag testade den hos en kompis men de funkade inte heller

Comment

då är det som jag sa, din brännare eller skivorna...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

vad ska man skaffa för brännare då?

Comment

jag kör på en Samsung SH-S223F (Intern SATA) har även en Samsung SE-S224Q (Extern USB)

båda fungerar bra för min del aldrig haft några problem med någon av dom, och brända spel fungerar på i stort sätt alla läsare jag kört med^^
            Google is your friend!

Comment

okey
              tack för hjälpen

Comment

tja! vet ej om detta är rätt tråd för ämnet så säg till isf.det är så att jag är ganska teknik handikappad så jag skulle behöva lite hjälp, har inhandlat ett xbox360 elite,lämnat in de till en "kunning" kompis för att flasha d,inhandlat verbatim dvdr dl skivor,har en samsung SE-S204 brännare, är jag rätt ute så långt eller har saknar/missat ngt? vilket program ska jag sen använda för att bränna ut spelen?vad ska jag leta efter när jag ska ladda ner spelen?beteckningar etc?!förstår om detta är många frågor men skulle verkligen uppskatta hjälp av ngn SOM ÄR INSATT I DETTA!!har försökt läsa mej till så mkt jag kan i olika forum men fattar typ hälften av vad som står
                tack på förhand

Comment

Ladda ner IMGBURN (tryck här).

När du "packar upp" spelet med winrar får du två filer .. oftast heter dom något.dvd (en liten fil) och något.iso (en stooor fil)

Öppna den lilla filen i imgburn (.dvd) och sedan bränner du i 4X .... vänta .. håll tummarna.

Ring din kompis annars.. han verkar finnas närmare till hands.
                  Last edited by POi2; 2009-10-06, 23:54.

Comment

jao men ha e vell inte riktigt min kompis,inte så sammarbetsvillig iaf,allt kostar med honom,även info:S
                    men du menar att ja e rätt ute annars?med brännare o skivor,laddade ner abgx360 nyss,ha förstått att d ska va bra för att kolla så att spelen "funkar"?! aldrig bränna snabbare än 4x?vart rekommenderar du för tracker för tanka spelen?
                    tack så mkt btw

Comment

Original inlägg av jallerjr Visa Inlägg
                      jao men ha e vell inte riktigt min kompis,inte så sammarbetsvillig iaf,allt kostar med honom,även info:S
                      men du menar att ja e rätt ute annars?med brännare o skivor,laddade ner abgx360 nyss,ha förstått att d ska va bra för att kolla så att spelen "funkar"?! aldrig bränna snabbare än 4x?vart rekommenderar du för tracker för tanka spelen?
                      tack så mkt btw
                      du är rätt ute ja, bra ställen att tanka spel? ja du... stängda trackers brukar vara bäst (bäst kvalité på det du tankar samt bäst speed) tyvär kan vi inte säga mycket mer än så egentligen... titta i invites tråden så får du tips på vart du kan hämta spel

om du har MSN kan du lägga till mig på din lista så får du support 100% gratis
                      Google is your friend!

Comment

Samsung SH-S223F brännaren är slut på alla ställen ja har vart på
                        förslag på någon annan intern DVD-brännare som passar Hitachi.

Comment

Leta upp en SH-S223B då, den ska också fungera, alternativt köper du en av PSXCare, dessa fungerar också
                          Google is your friend!

Comment

okey ska fixa det tills på fredag, men då måste den väll funka?
                            och är IMG-burn den bästa programmet?

Comment

Original inlägg av shabiiir Visa Inlägg
                              imgburn är det program som är vanligast och rekommenderas ja. det ersätter de flesta programmen när det gäller att bränna saker från image-filer.

Comment

Original inlägg av shabiiir Visa Inlägg
                                det borde fungera men finns sällan/aldrig några garantier med Hitachi...
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X