Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

error???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av barney Visa Inlägg
    det är pojkens xbox och han spelar inte live så då kan man ju använda patcherna...

Ja kör du aldrig i en nätverkskabel så skickas det inte info i statistiskt syfte o risken att bli bannad då är väl minimal

Personligen tycker jag det är synd att riskera en fungerande 360 med sånt.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

hej igen....när jag stoppade in skivan som jag pratar om ovan så gjprdes det en massa uppdateringar men sen när spelet skulle starta så stod det unable to read disk...
      Testade nu med abgx360 med en isofil utan patch och allt blev grönt.....ska jag testa att bränna igen fast utan att ha verify ikryssat???
      Jag använder mig av 3rd.Wave.patcg....e det nån skillnad mellan den och Wave3 disabler??? tacksam för svar

Comment

om du väljer att bränna ut den nu på nytt så kommer det förmodligen inte fungera med din firmware, såvida du inte har 1.51 eller 1.6 alternativt en Xtreme firmware...

men å andra sidan, uppgraderar du till 1.6 (om du har något annat än hitachi som inte har 1.6 ännu) så behöver du tekniskt sett inte uppgradera igen någonsin (troligen) och inte heller patcha om spelen och hålla på trixa med updates hit och updates dit...
        du kör bara Activate.iso skivan (finns att hämta från min hemsida t.ex, och bränns som ett vanlitgt XBOX 360 SPEL alltså på en DL skiva med SAMMA layerbreak som 360 spelen har...)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          om du väljer att bränna ut den nu på nytt så kommer det förmodligen inte fungera med din firmware, såvida du inte har 1.51 eller 1.6 alternativt en Xtreme firmware...

men å andra sidan, uppgraderar du till 1.6 (om du har något annat än hitachi som inte har 1.6 ännu) så behöver du tekniskt sett inte uppgradera igen någonsin (troligen) och inte heller patcha om spelen och hålla på trixa med updates hit och updates dit...
          du kör bara Activate.iso skivan (finns att hämta från min hemsida t.ex, och bränns som ett vanlitgt XBOX 360 SPEL alltså på en DL skiva med SAMMA layerbreak som 360 spelen har...)
          tack för svar....en fråga till bara...jag har sedan tidigare bränt ut bla...prototype o då fick jag använda3rd.Wave.patc, menar du att man inte behöver göra samma sak med varje 3rd wave spel??

Comment

om du uppgraderar till 1.51 eller 1.6 så behöver du inte patcha om spelen alls nej, MEN dom spel som är fulpatchade kommer INTE fungera med iXtreme 1.6...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

en dum fråga nu.....jag måste väl lämna in xboxen föratt den ska bli uppgraderad till 1.51 eller 1.6? den blir väl inte det genom att den kör nån slags uppdatering med ett spel som e patchat med 3rd.Wave.patc,???

Comment

du måste lämna in den ja, men å andra sidan slipper du problem med spelen, och du slipper patcha om spelen hela tiden...
                Google is your friend!

Comment

oki...tack för alla svar.....

Comment

Testade på nytt nu....använde abgx360 utan 3rd wavw patch....allt blev grönt...lade in 3rd wave patch.....brände en skiva på nytt utan att ha verify ikryssat....satte den i xboxen o så står det att en uppdaterin is availible o jag väljen uppdatera o sen står det: cant install this update this disk is unreadable....vad gör jag för fel....det är fifa 10....har ju gjort detta innan med prortype innan o då funkade det...fatar inte varför det inte funkar nu....nån som vet?

Comment

vad kör du för skivor?
                      Google is your friend!

Comment

Jag använder verbatim

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X