Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Man kan säga att en DVD som är tillverkad i juli har 99% möjlighet att läsas ut nyckeln från, en från augusti ungefär 50/50 och en september DVD ungefär 1% att det kommer lyckas. ALLA drivar från juni och tidigare är dock fullt extrakterbara.
Och till Ergotype. Jag garanterar dig att det inte går. Om C4EVA och grabbarna INTE har klarat det än så har du inte lyckats. Inte för att oförskämd eller så men det är lika säkert som att Elvis är död. LO83info funkar nämligen helt sonika inte med den nya LiteOn 83850c DVD:n. Du fick helt enkelt en vanlig 83850c drive som du bara hade en hel del problem med.
Det är nog som du säger. Visste inte innan att det kunde vara 50/50. Så det var nog bara tur att jag fick rätt spelare. Men jag tycker ändå att det var lustigt att jag var tvungen att byta med pci kort så där. Har inte behövt det förut. Kan kanske vara till hjälp till någon annan som haft samma problem
Comment