Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 dvd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har nu stött på en DG-16D2S-09C (83850c) tillverkad i july 2009 och den verkar jag inte alls kunna läsa ur key från, men ska fortsätta testa lite!

Någon annan som lyckats med en sån?

Comment

Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
      Man kan säga att en DVD som är tillverkad i juli har 99% möjlighet att läsas ut nyckeln från, en från augusti ungefär 50/50 och en september DVD ungefär 1% att det kommer lyckas. ALLA drivar från juni och tidigare är dock fullt extrakterbara.

Och till Ergotype. Jag garanterar dig att det inte går. Om C4EVA och grabbarna INTE har klarat det än så har du inte lyckats. Inte för att oförskämd eller så men det är lika säkert som att Elvis är död. LO83info funkar nämligen helt sonika inte med den nya LiteOn 83850c DVD:n. Du fick helt enkelt en vanlig 83850c drive som du bara hade en hel del problem med.
      Det är nog som du säger. Visste inte innan att det kunde vara 50/50. Så det var nog bara tur att jag fick rätt spelare. Men jag tycker ändå att det var lustigt att jag var tvungen att byta med pci kort så där. Har inte behövt det förut. Kan kanske vara till hjälp till någon annan som haft samma problem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X