Man ser allt mer folk modda spelen/iso's, Så min fråga är. Ökar man inte risken änu mera att console blir bannad.?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Modded Games?
Collapse
X
-
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
självklart gör du det, du ber om att bli bannad.Original inlägg av SH!Ne Visa InläggMan ser allt mer folk modda spelen/iso's, Så min fråga är. Ökar man inte risken änu mera att console blir bannad.?
de som gör det brukar skita i om de blir bannade eller så är de redan det.
- Citat
- Flag
-
Tog bort bannen* heter det
men jag tror att ni bara hade tur, och snackade med en dum fan som inte förstod, för hur ska man kunna bli hackad på det viset? så att man kan spela spel som är modifierade?! jag tror inte direkt folk kan läsa all information som Xboxen skickar till live och därmed kopiera dom identifikations grejerna som skickas till Xbox Live för att se om din box är bannad eller ej...
du/ni måste ha haft rejäll tur bara
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Hah, kanske det men det är i allafall riktigt kul att modda, om man inte moddar för att fuskaOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggTog bort bannen* heter det
men jag tror att ni bara hade tur, och snackade med en dum fan som inte förstod, för hur ska man kunna bli hackad på det viset? så att man kan spela spel som är modifierade?! jag tror inte direkt folk kan läsa all information som Xboxen skickar till live och därmed kopiera dom identifikations grejerna som skickas till Xbox Live för att se om din box är bannad eller ej...
du/ni måste ha haft rejäll tur bara
grr hatar dem
- Citat
- Flag
Comment
-
Rapid fire hahaOriginal inlägg av 4everapple1 Visa InläggHah, kanske det men det är i allafall riktigt kul att modda, om man inte moddar för att fuska
grr hatar dem
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Precis, rapid fire är egentligen utvecklat för folk som inte kan skjuta rakt och träffa det dom siktar påOriginal inlägg av allewii Visa InläggRapid fire haha
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Slöseri på kulor
Maximalt så skjuter man Jaktskott ( tre kulor i snabb följd ) sen skall målet ned!
Men den gyllene regeln som alltid gäller: One shot, one kill!/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

o då "bannade dom av konsollen" XD
Comment