Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

frågor angående iXtreme 1.5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• frågor angående iXtreme 1.5

Tja, har suttit och kollat lite på internet och hittat att man ska kunna patcha spel för att kunna spela dessa med iXtreme 1.5 stämmer detta för alla spel?

Sen undrar jag även om 1.6 är livesäkrare och om 1.6 har stöd för alla spel som 1.5 plus 3:rd wave (eller var dom nu kallas)

Tacksam för alla svar

om du patchar wave 3 spelen så du kan spela dom på 1.5 så är dom absolut inte livesäkra!

Iextreme 1.6 kan man köra alla livesäkra spel på. Även wave 2 spel och då också wave 3.

Om du inte är intresserad att köra dom nya spelen (alltså wave 3) så är inte 1.6 mycket livesäkrare i sig, men alla vill ju kunna köra nya spel.

Hoppas det hjälper ...
    /Mats

Comment

Original inlägg av neonille Visa Inlägg
      Tja, har suttit och kollat lite på internet och hittat att man ska kunna patcha spel för att kunna spela dessa med iXtreme 1.5 stämmer detta för alla spel?

Sen undrar jag även om 1.6 är livesäkrare och om 1.6 har stöd för alla spel som 1.5 plus 3:rd wave (eller var dom nu kallas)

Tacksam för alla svar
      ja, fulpatchning ska fungera på de flesta spel. fulpatchade spel är livsfarliga att spela på live, oavsett firmware. ja, 1.6 är säkrare än tidigare firmwares och har även stöd för wave 3. sålänge du har verifierat spelen i abgx360 UTAN att fulpatchat dem efteråt så ska det inte vara några problem att spela dem på live from ixtreme 1.4 och uppåt.

Comment

Tack för svaren, var precis vad jag ville ha reda på! Blir att flasha om boxen då så jag kan få avnjuta halo odst, batman och forza 3
        Last edited by neonille; 2009-10-14, 11:02.

Comment

Original inlägg av neonille Visa Inlägg
          Tack för svaren, var precis vad jag ville ha reda på! Blir att flasha om boxen då så jag kan få avnjuta halo odst, batman och forza 3
          vänta lite med flashningen eftersom det har kommit ut en ny wave. kommer antagligen en ny firmware som stödjer den inom kort, så slipper du framtida problem.

Comment

Jaha, ja jag har ju några andra spel att köra på så länge iofs. tack för de utförliga svaren!

Comment

iXtreme 1.51

går det att spela alla spel med iXtreme 1.51
              ska inte köra över internet

Comment

Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
                går det att spela alla spel med iXtreme 1.51
                ska inte köra över internet
                För tillfället ja
                JAg vet inte själv hur den reagerar på 4w spel som just börjat släppas.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  För tillfället ja
                  JAg vet inte själv hur den reagerar på 4w spel som just börjat släppas.
                  hitachi 1.51 klarar wave 4, 1.51 till de andra gör det inte.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    hitachi 1.51 klarar wave 4, 1.51 till de andra gör det inte.
                    ok då vet jag får vänta till en ny iXtreme släpps

Comment

Original inlägg av palten2000 Visa Inlägg
                      ok då vet jag får vänta till en ny iXtreme släpps
                      Eller så kör man Activae.iso skivan o Bootar sin 360 med sen blir den tillfälligt en korkad 1.50 maskin

Activate Iso skivan kringgår/stänger av de mer eller mindre inteligenta säkerhetsfunktionerna i 1.6.

Om det är bra eller inte kvarstår att se.
                      Tänk på att Forza 3 bannar folk.
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X