Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna separerade filer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränna separerade filer

tjena har en liten fråga har fått tag i ett spel som jag ska bränna till min xbox 360 med senaste iXtreme. Saken är den då att spelet är i 2 skivor alltså den är 13.48 gb stor. Har två .dvd filer och två .iso all-fm3a.dvd, all-fm3b.dvd, all-fm3a.iso, all-fm3b.iso. Jag vet hur man bränner ner spelen och vilka program som används, dock så är det första gången jag har fått separerade filer?

Har sökt ganska flitigt både här och på Google, på svenska, på engelska utan framgång. Så finns det någon snällis som kan hjälpa mig på traven?

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
    tjena har en liten fråga har fått tag i ett spel som jag ska bränna till min xbox 360 med senaste iXtreme. Saken är den då att spelet är i 2 skivor alltså den är 13.48 gb stor. Har två .dvd filer och två .iso all-fm3a.dvd, all-fm3b.dvd, all-fm3a.iso, all-fm3b.iso. Jag vet hur man bränner ner spelen och vilka program som används, dock så är det första gången jag har fått separerade filer?

Har sökt ganska flitigt både här och på Google, på svenska, på engelska utan framgång. Så finns det någon snällis som kan hjälpa mig på traven?
    Hmm...?

Spelet är släppt på två skivor, därav har du "fått tag i" två .iso filer. Det betyder alltså att du ska bränna ut två skivor om du vill få ut allt av spelet

På grund av sin enorma storlek levereras spelet på två dvd-skivor. På den första finns hela spelet och ungefär 300 bilar, men för att få tillgång till alla bilar och banor krävs det att du installerar hela eller delar av den andra skivan på hårddisken. Att installera hela den andra skivan tar upp 1,9 Gb på din hårddisk. Om du inte installerar de 104 bilarna och 29 banorna kommer du inte kunna använda dem varken i karriärläget eller online. Ni som har en 360 utan hårddisk får med andra ord klara er utan ungefär en tredjedel av innehållet.
    källa: http://level7.nu/spel/spel.php?id=50...iew&aid=192491

Comment

Original inlägg av Fyllpen Visa Inlägg
      Hmm...?

Spelet är släppt på två skivor, därav har du "fått tag i" två .iso filer. Det betyder alltså att du ska bränna ut två skivor om du vill få ut allt av spelet

källa: http://level7.nu/spel/spel.php?id=50...iew&aid=192491
      Okej det va väl så enkelt skäms nästan för att jag frågade men ville vara på den säkra sidan tack iaf !!
      Last edited by Mevvan; 2009-10-17, 15:16.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X