Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En viktig fråga!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En viktig fråga!

Jag har 1.51 i min o kan inte köra dom nya spelen med wave4 än om jag bootar med activate.iso.....e det lönt att uppdatera till 1.6 innan den nya kommer?

Spel som släpps nu,kommer dom att enbart vara wave4,eller det e kanske svårt att säga?!

Mvh
    Lundberg

läs: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37599

Comment

det är bättre att vänta lite tills nya FW'n finns ute, meningslöst att uppgradera nu om FW'n släpps om en vecka liksom... men du gör som du själv tycker

*Edit:*
      1.61 är under utveckling och kommer ha stöd för wave 4
      Last edited by Swizzy; 2009-10-23, 16:39.
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Sista gången folk lovade att en ny mjukvara skulle komma ut om en vecka tog det en månad
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

dom har inte lovat något, bara sagt att FW'n är under utveckling
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Ja jag väntar nog ändå....man får lira ps3 sålänge eller så e där ju en hel del andra lir att spela till 360 i väntan på den nya fw. Tack för infon iaf!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              dom har inte lovat något, bara sagt att FW'n är under utveckling
              Tänkte mer på ditt inlägg
              meningslöst att uppgradera nu om FW'n släpps om en vecka liksom...
              Vissa kan tolka det som om att det bara tar några veckor innan den nya mjukvaran kommer ut
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ahh, ok jo... det kan ta några veckor, kan också ta några månader...
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X