Har Liteon med f/w 93450C dykt upp i Sverige än?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Liteon 93450C
Collapse
X
-
det är svårt att säga, jag har inte sett/hört något om den driven förrns nu...
men här är iaf lite information om den:
http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-...93450c-807240/
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=143929Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
#FW på Efnet
där får man senaste infon om iXtreme och annat som kring iXtreme
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
det finns 3-4 versioner, jag vet inte hur det står på 83850C men 74850C heter DG-16D2S
den här nya heter DG-16D2S-09C kanske finns båda med 83850C (DG-16D2S och DG-16D2S-09C)Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hårdvarumässigt verkar det vara samma spelare men fw'n verkar vara ändrad för det går inte att flasha den än.Original inlägg av Svantesson666 Visa InläggDet finns nog bara 3 varianter av LiteOn. De flesta verkar rätt säkra på att LiteOn 83450c v2 och 93450c är samma DVD. Tills motsatsen är bevisad är detta iaf huvudtesen.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja exakt därför pekar allt mot att 83450c v2 och denna nya DVD är exakt samma spelare med samma firmware.Original inlägg av bleppmasta Visa InläggHårdvarumässigt verkar det vara samma spelare men fw'n verkar vara ändrad för det går inte att flasha den än.
- Citat
- Flag
Comment
-
det gör det inte heller, eller inte rent fysiskt så, utan det är att folk haft problem att läsa ut från en 83850C, dessa har fått namnet "83850C v2" av folk som haft problem då det tyder på nyheter i firmwaren...
förstår inte vart du får 83450C från svantesson? den heter 83850C såvida det inte kommit ytterligare en version??Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Den kommer från taskigt sifferminne...Original inlägg av Swizzy Visa Inläggförstår inte vart du får 83450C från svantesson? den heter 83850C såvida det inte kommit ytterligare en version??
- Citat
- Flag
Comment

Comment