Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sista wave 3 spelen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sista wave 3 spelen?

Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?

Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    Är det någon som vet vilka de sista wave 3 spelen är? Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt. Eller var typ Borderlands det allra sista med wave 3?
    möjligt det kommer fler wave 3 spel, de som kommit nu är nog bland de sista iaf.

Comment

Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
      Känner att jag inte har lust att köra i activate.iso varje gång jag vill spela, men vill ändå spela lite nytt.
      Dagen ungdom

Comment

dagens människor skulle jag säga, inte bara ungdomar som inte orkar hålla på byta skiva för att kunna spela nyare spel (alltså först slänga in Activate.iso sedan spelet efteråt)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Kan någon ge mig länken till alla wave 4 spel ? Jag har hört att det är 4 st i nuläget men jag har inte fått veta vilka spel det gäller.

Mvh

Comment

http://abgx360.net/verified.php här kan du se vilka Wave 4 spel som är verifierade...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              http://abgx360.net/verified.php här kan du se vilka Wave 4 spel som är verifierade...

Okej tack , bara sista frågan. Vilken butik är bäst .. Psxcare eller Weship butiken ?

Är psxcare smarta nog eller kan det bli problem med flashning. Då jag hört att folk säga att psxcare är både dålig och bra.

Comment

Såklart får du svaret PsxCare om du frågar här ... Men jag kan säga utan att vara partisk att nog skulle jag köra på PsxCare ... De andra du näde har jag inte ens hört talas om
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                  Okej tack , bara sista frågan. Vilken butik är bäst .. Psxcare eller Weship butiken ?

Är psxcare smarta nog eller kan det bli problem med flashning. Då jag hört att folk säga att psxcare är både dålig och bra.
                  PSXCare FTW, PSXCare har hållt på i typ 10 år, Wechip har hållt på i vad? 1 år? 2?... det är fler som gått från PSXCare nöjda och glada än vad det är folk som gått därifrån ledsna för att det gått åt h-vete, vilket det extremt sällan gör
                  Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    PSXCare FTW, PSXCare har hållt på i typ 10 år, Wechip har hållt på i vad? 1 år? 2?... det är fler som gått från PSXCare nöjda och glada än vad det är folk som gått därifrån ledsna för att det gått åt h-vete, vilket det extremt sällan gör
                    wechip hahaha.. PSXCARE är bäst och 10år i branchen säger mycket! swizzy berättade att wechip ringde psx och frågade hur man chippade wiin så .
                    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X