Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme v1.61 FW for Samsung and BenQ Drives

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Härligt då verkar det som hitatchi får behålla sitt 1.51 haha
    Vad betyder ETA ?

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
      Vad betyder ETA ?
      ETA = Estimated Time of Arrival = Den beräknade tiden för ankomst (i detta fallet: Det datum den nya FW'n förväntas vara färdig)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Fuck, och jag som just böt ut min Lite-ON till en Benq Nåväl kan ha användning för min Lite-On vid ett senare tillfälle..ha ha

Comment

yeay då kanske de blir att flasha om sin drive i helgen
          sigpic

Comment

Kul jag som var inne hos er och flasha i tisdags

Comment

Original inlägg av xLoPa Visa Inlägg
              Kul jag som var inne hos er och flasha i tisdags
              jag köpte en 360 elite till grabben strax efter lunch igår, tveksamt om den var uppjackad till 1.61. Får testa ikväll eller imorgon när presenten packas upp. Skulle den inte vara det går det säkert att hitta en smidig lösning på "problemet"

Comment

Original inlägg av maxton Visa Inlägg
                jag köpte en 360 elite till grabben strax efter lunch igår, tveksamt om den var uppjackad till 1.61. Får testa ikväll eller imorgon när presenten packas upp. Skulle den inte vara det går det säkert att hitta en smidig lösning på "problemet"
                Du kan ha otur och fått den "nya" modellen av LiteOn som är väldigt känslig vet ej om psx kan flasha den
                Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                  YEEEEEEEESSS , 1.61 Till lite-on kommer imorgon. Nu sa C4eva det

Hej din jävla snorunge. Sluta snacka skit för det där är inte sant. Gå till #fw i efnet för att få all information och BENZEMA ljuger liteon kommer inte ut idag inte imorgon och inte på måndag den är inte ens i TEST! så de kmr ut nästa vecka och det är bekräftad av nWo och c4eva så..

Comment

Du kan ha otur och fått den "nya" modellen av LiteOn som är väldigt känslig vet ej om psx kan flasha den
                    Tror du jag har den ? Jag köpte en elite value pack gjord i oktober.

Comment

Original inlägg av anama Visa Inlägg
                      Hej din jävla snorunge. Sluta snacka skit för det där är inte sant. Gå till #fw i efnet för att få all information och BENZEMA ljuger liteon kommer inte ut idag inte imorgon och inte på måndag den är inte ens i TEST! så de kmr ut nästa vecka och det är bekräftad av nWo och c4eva så..
                      Det är vad jag hörde . okej bra att du säger det.

Comment

Jag köpte en flashning av PSXCARE den 27:e som sen 2 dagar senare kom 1.61. Kan man få en uppgradering gratis?

Comment

Original inlägg av kingrobin Visa Inlägg
                          Jag köpte en flashning av PSXCARE den 27:e som sen 2 dagar senare kom 1.61. Kan man få en uppgradering gratis?
                          Borde stå på hemsidan kolla det eller fråga Hansi
                          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

*poke Hansi! Answer me! ^_^ eller så P:Mar jag honom

Comment

Tror de klarade av att flasha den eftersom jag köpte den hos dem igår Kosta några 100-lappar extra men jag orkar inte åka runt för att sedan modda den..

klappat och klart..

Comment

är den köpt av PSXCare är den garanterat flashad...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X