Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashning 1.61 låste sig.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashning 1.61 låste sig.

Hej gott folk.
    Jag höll på i godan ro och flasha min sammy ms28 till 1.61 när jag fick strömavbrott mitt i writing to bank 03 i jungleflasher. Nu låser sig datorn så fort jag sätter igång xboxen. Vad har hänt ... har någon nån aning.
    Mycket tacksam för tips.

flashningen har inte blivit slutförd, du får fortsätta i DOS med hjälp av DOSFlash, om du bara har nyckeln kvar så är det ingen fara (du sparade den när du läste ur eller spoofade över nyckeln till nya firmwaren)

du behöver få till DOS antingen via Iprep eller något anant program som kan installera DOS åt dig på en minnessticka (alternativt du installerar hela DOS på din hårddisk...)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för svar. Det löste sig med jungleflasher nu ändå... med lite tålamod så. Nu sitter jag glatt och spelar Tekken 6 utan activate.iso.

Comment

fuinho, läskigt likt mitt strul med flashning av ms28 igår

/360RFUN

Comment

Jasså... Det är jäkligt skönt när det löser sig till slut.. :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X