Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Call of duty modern w 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Darippsta Visa Inlägg
    Finns det någon abgx som stödjer wave 4?
    0.9.4 och 1.0.1 gör det, men du får kolla värdena manuellt

sen finns det en inofficiell variant på en mängd trackers (bland annat bitgamer) där ngn modifierat och lagt in Wave 4 support... men den ska man inte lita till 100% på, kan vara buggar i den då den är modifierad... vänta på en officiell version
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
      Halloj

Jag provade att bränna ut spelet efter att ha gjort om det till Wave3 m 360 wave patcher. Bilden på spelet kommer upp sen när jag ska trycka igång för att ladda spelet så vill den uppdatera. Efter att ha uppdaterat så vill den uppdatera igen osv. Vad kan felet vara?
      du har raderat updaten du får lägga in den manuellt finns guide för hur du gör på www.***********
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Call of Duty Modern Warfare 2-XBOX360-DAGGER

http://www.abgx360.net/verified.php

denna version finns nu på abgx sidan. Körde deras program och kollade nya
        Den fick samma värde som de de uppger på abgx sidan.
        Nu får man bränna ut isofilen och se om man äntligen får igång spelet......

Comment

Hur får jag tag på v1.0.1, samt hur vet jag vilken version jag har? (har redan googlat v 1.0.1 hitta ej)

Comment

Hur får jag tag på v1.0.1, samt hur vet jag vilken version jag har? (har redan googlat v 1.0.1 hitta ej)
            http://www.abgx360.net/download.html

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              du har raderat updaten du får lägga in den manuellt finns guide för hur du gör på www.***********

Fu*k har jag sabbat allt för de andra Wave spelen nu eller?

Är det denna update du menar?

http://www.free60.org/JTAG_Hack

Edit: Forza fungerar för mig fortfarande
              Last edited by gnuttes; 2009-11-10, 22:27.

Comment

Yes, nu ska det spelas....

Original inlägg av Fetegrete Visa Inlägg
                http://www.abgx360.net/verified.php

denna version finns nu på abgx sidan. Körde deras program och kollade nya
                Den fick samma värde som de de uppger på abgx sidan.
                Nu får man bränna ut isofilen och se om man äntligen får igång spelet......

Brände ut spelet (i 4x) och spelet funkar perfekt. Kör med 1.61 och Benqläsare. Använder inte xbox live....

Comment

Original inlägg av Fetegrete Visa Inlägg
                  Brände ut spelet (i 4x) och spelet funkar perfekt. Kör med 1.61 och Benqläsare. Använder inte xbox live....
                  Tur för dig

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
                    Fu*k har jag sabbat allt för de andra Wave spelen nu eller?

Är det denna update du menar?

http://www.free60.org/JTAG_Hack

Edit: Forza fungerar för mig fortfarande
                    inte alls, free60 är ett hack, det jag snackar om är en dashboard update, du kan väl inte ta bort en hack från en spel skiva som aldrig haft den?
                    Google is your friend!

Comment

Alltså jag fixade Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-IPT häromdan, kollade med abgx v 1.0.1. Och den säger PFI does not match, video partition does not match.
                      Är det något jag kan göra eller är det bara att leta vidare på en bättre release?

Comment

Alltså jag fixade Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-IPT häromdan, kollade med abgx v 1.0.1. Och den säger PFI does not match, video partition does not match.
                        Är det något jag kan göra eller är det bara att leta vidare på en bättre release?
                        det är för att spelet har wave 4 och abgx360 inte har stöd för det. du får kolla siffrorna manuellt. såhär ska pfi och video crc se ut för wave 4.

Checking PFI
                        PFI CRC = 05C6C409
                        PFI does not match known data (could be corrupt or a new wave not seen before)
                        Displaying suspicious PFI in hex and ascii:

OFFSET 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F
                        0x0000 01 02 31 10 00 03 00 00 00 FC FF DF 00 03 AD 7F 1 . ...³*▀. ¡
                        0x0010 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................
                        *

Video partition found
                        Video CRC = 1914211B (V0 = 29D07E66, V1 = EAE76B94)
                        Video partition does not match known data but neither did PFI

Comment

Okej, men pfi stämmer men inte video, något farligt då?

Comment

ställ in abgx360 på autofix level3 så så fixar abgx360 in den nya videopartitionen

Comment

Försökte uppdatera dashboarden men det går inte även om jag provat bränna ut både på cd & dvd som det står hur man ska göra. Ska prova med USB imorgon

Comment

Stäldle in abgx, men fortfarande bara pfi som stämmer.
                                Är det bara att leta vidare på en bättre release då lr?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X