Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är sant?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
    @Swizzy !!! nu Ljuger du igen (men det vet du ju inte)

Nej med den här nya banningen så går det inte att använda hårddisken som vi har blivit så vana vid sen NXE... Det går inte att installera nya spel.. och det går ej heller att spela redan installerade spel..
    Nu har jag inte testat med annat än "retail spel" (original och kopior)
    Arcade spel har jag inte hunnit testa..

Någon sa något om korrupta savegames... men det är inget jag har märkt något av
    har du gett dig fan på att du ska få mig att försvinna från forumet eller vad är det frågan om? det är BARA mig du hackar på, är det BARA jag som har fel på det här forumet??
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

nej nej nej... det är inget personligt alls... bara det att jag tål inte att se ..speciellt i ett support forum ... svar som inte är riktigt korrekta...
      och nej.. jag vill inte att swizzy försvinner från forumet... jag förstår att du har goda kunskaper om xbox 360, och dom behöver forumet helt säkert

Min uppfattning är att om man inte har 100% koll skall man avstå från att svara eller åtminstånde tydliggöra detta på något vis...

@eternalist:
      enligt FAQ på xbox-scene sägs att console-id finns med i acheivements och att microsoft kan välja om man får tillgodogöra sig den om den är tagen på på en bannad konsoll ... (hitintills har man fått göra det)

Comment

Fattar inte varför "folk" gör samma trådar hela tiden!!! Om de inte vill bli bannade spela ALDRIG spel innan UTGIVNINGSDATUM , Och kolla spelen både före och efter bräningen med ABGX360!!! Men man är aldrig 100% säker
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

på ms support forum håller de käften stängd när det kommer till hdd frågor iaf.

http://forums.xbox.com/29803222/ShowPost.aspx

http://forums.xbox.com/29750955/ShowPost.aspx

Comment

@dragonslayer: vad du tål och inte tål är ditt problem, låt inte det drabba oss andra. Har du klargörande information är den varmt välkommen men om det är på bekostnad av att du måste förlöjliga veteraner som lagt ner åtskilliga timmar på att hjälpa användare här föreslår jag att du kilar vidare. Jag är heller inget fan av misinformation men den attityd du uppvisar är inte särskilt smickrande den heller.

Comment

eller kanske... om man inte vill bli bannadskall man inte modifiera sin konsoll

Comment

eller kanske... om man inte vill bli bannadskall man inte modifiera sin konsoll
                Eller kolla sina"nerladningar" före och efter bräningen med ABGX360 så har du en bra chans att vara kvar
                Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                  Eller kolla sina"nerladningar" före och efter bräningen med ABGX360 så har du en bra chans att vara kvar
                  Det är inte säkert det hjälper, folk bannas ändå.

Comment

Original inlägg av superboss Visa Inlägg
                    @dragonslayer: vad du tål och inte tål är ditt problem, låt inte det drabba oss andra. Har du klargörande information är den varmt välkommen men om det är på bekostnad av att du måste förlöjliga veteraner som lagt ner åtskilliga timmar på att hjälpa användare här föreslår jag att du kilar vidare. Jag är heller inget fan av misinformation men den attityd du uppvisar är inte särskilt smickrande den heller.
                    jag är inte någon "veteran" jag har hållt på med Xbox 360 flashningar och mods sedan i december förra året, jag har lärt mig ganska mycket sedan dess, och jag lär mig fortfarande, något som jag däremot var duktig på redan innan var datorer, därav har jag hyffsat enkelt att komma på saker som möjligtivs kan fungera, givetvis har jag inte kunnat testa alla dom tips jag ger folk då jag inte har stött på alla deras problem, dom problem jag stöter på brukar jag oftast kunna lösa själv hyffsat enkelt, alternativt hittar jag info om dom genom google, dom tips jag har gett folk har hittils fungerat hyffsat bra, förmodligen för att jag haft lite flyt snarare än att jag verkligen kunnat säga att det kommer fungera till 100%...
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Med 2807 inlägg är du veteran på forum i jämförelse med någon som enbart har en tiondel så många inlägg Jag hoppas min poäng framgick trots tveksam benämning på din insats!

Comment

nej nej nej... det är inget personligt alls... bara det att jag tål inte att se ..speciellt i ett support forum ... svar som inte är riktigt korrekta...
                        och nej.. jag vill inte att swizzy försvinner från forumet... jag förstår att du har goda kunskaper om xbox 360, och dom behöver forumet helt säkert
                        Men snälla lägg ned tråkattityden!
                        Lika väl som du är irriterad på folk som inte kommer med 100% korrekt info är vi andra trötta på folk som rackar på medlemmar som är lekmän o försöker sig på att hjälpa andra.
                        Inte ens jag kommer alltid med 100% info fast än jag moddat o servat maskiner sedan lång tid innan jag började i gymnasiet.
                        Vi är inte Robotar!!! O även om så kan de göra fel...

Min uppfattning är att om man inte har 100% koll skall man avstå från att svara eller åtminstånde tydliggöra detta på något vis...
                        Undrar om du hade haft ett eget forum hur många som hade "Vågat" ställa dumma frågor i den ?
                        Visst vi som har några år på nacken i detta forum kan ibland tycka att folk skall använda sökfunktioner innan de skriver, men sen har vi alla andra som Swizzy som tar sig tid o förklarar hur saker ligger till även i trådar som det redan finns dubletter i o gör lättförstådda guider. Jag vet att några av mina Videoguider suger i kvalitet men jag gör dem idiellt jag med.

@eternalist:
                        enligt FAQ på xbox-scene sägs att console-id finns med i acheivements och att microsoft kan välja om man får tillgodogöra sig den om den är tagen på på en bannad konsoll ... (hitintills har man fått göra det)
                        Gällande senaste utkastningen folk åkte på pg.av Forza 2 var väl att både konsollen o Kontot blev spärrat...
                        Jag har personligen svårt o tro att du inte kan skapa ett nytt konto på samma disk men på en annan maskin...
                        ( Ta din bannade konsoll med ditt bannade konto, formatera disken o rensa all info etc samt sedan ta den disken o kasta på en ny Arcademaskin.. )
                        Ja jag spekulerar då jag inte spelar spel innan release o klarat mig från att bli av med mina konton/konsoller.
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av superboss Visa Inlägg
                          Med 2807 inlägg är du veteran på forum i jämförelse med någon som enbart har en tiondel så många inlägg Jag hoppas min poäng framgick trots tveksam benämning på din insats!

Det handlar mer om kvaliten på inläggen än kvantiteten
                          Kör man med devisen ( Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!" och är hjälpsam o menar väl blir man 100% mer bättre bemött än om man framstår som en bitterfitta

Ja ni får ursäkta ibland när vi oldschoolers ber noobs att använda sökfunktionerna eller kika i FAQ först när vi "Vet" att svaren på era frågor finns där eller är länkade där
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tycker det bara är tråkigt om nån rackar ner på nån pga. smådetaljer ... Har nån fel är det banne mig inte svårare än att rätta personens inlägg utan att gå till några ytterligheter ... Nu vet jag inte vad Begränsad användare riktigt innebär men det verkar inte bra ... Har själv nån gammal infractions liggandes vad du nu det berodde på vette gudarna inte ens personen det gällde hade nån aning ... Men va fan det är bara fortsätta i samma spår så ordnar det sig nog ...
                            Last edited by Begga; 2009-11-05, 15:59.
                            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Oj hade missat det här!!
                              Är väl på plats att jag försvarar mig lite! (fast jag kanse inte borde, eftersom det antagligen bara kommer att generera mer pajkastning)
                              För det första har jag aldrig kallat någon för träskalle i ett forum!

Visst jag har inte så många inlägg i det här forumet... men har ändå samlat på mig 10 respekt poäng

Totalt har jag väl ca 3000 foruminlägg bakom mig.. & då svarar jag bara på sånt som jag är helt säker på!
                              eller så markerar jag tydligt att det är en teori eller dyligt!

Jag heter likadant i alla forum förutom på Xbox-Scene där jag heter Dra60nSlayer

Jo jag har ett eget forum ... Där finns redan det mesta man behöver veta så det lämnar inte mycket utrymme för frågor

Begränsad Användare har jag frågat efter varför jag blivit... och bara fått till svar att det inte var något som passade Hansi.
                              http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=36193
                              Mina egna misstankar är att det beror på att jag länkat till mina guider i mitt forum som råkar ligga på samma domän som en simpel webshop.. men som sagt det är bara misstankar

När man är Begränsad Användare visas inte respekten
                              man kan inte Editera sina inlägg
                              man kan inte ha en avatar
                              man kan inte ha en signatur
                              man kan inte bättra på någon annas respekt
                              och säket fler saker som man inte kan göra...

Comment

Om du läser i texten som står i min signatur som du så vackert har citerat så ser du att det står bevisa, det du gjort är inte att bevisa, utan snarare säga åt mig att hålla käften och inte säga saker som inte stämmer rakt ut, det är inte vad jag kallar för att bevisa, visst har du kommit med info som stämmer i samband med det, men du hade kunnat välja att visa för andra att jag hade fel på ett mycket mycket vänligare vis, vilket dom andra här på forumet som även skrivit i den här tråden har påpekat...
                                Last edited by Swizzy; 2009-11-06, 10:49.
                                Google is your friend!

Comment

Working...
                                X