Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför?

Kan någon snabb räka förklara för mig hur min xbox kan ta wave 4?
    Det var samma sak när spelen för ett tag sedan började komma i wave 3 då jag blev orolig att jag inte skulle kunna lira spelen men det funkade.

Läsaren jag har är en Benq-philips och frimwaren som den är flashad med vet jag inte vad den är. Min xbox är från usa och jag har flashat den för lite mer än ett år sedan ungefär.

Jag tycker bara det är konstigt att den tar alla spelen utan att påverkas av att det kommer nya waves

Jag har läst att om man har en hitachi läsare någon model och någon frimware så kunde man lira wave 4 men jag har ju inte det utan benq-philips läsare

Aja hoppas någon fattar och kan förklara

Edit: Jag använder inte mig av Activare.iso cdn heller
    Last edited by ola931; 2009-11-01, 23:20.

NU fattar jag ingenting. Om jag har ett flashat xbox ( 1.6 ) så kan jag väl köra wave 4 spel ?

Wave-saken bara när det gäller xbox live ? E

Comment

Original inlägg av ola931 Visa Inlägg
      Kan någon snabb räka förklara för mig hur min xbox kan ta wave 4?
      Det var samma sak när spelen för ett tag sedan började komma i wave 3 då jag blev orolig att jag inte skulle kunna lira spelen men det funkade.

Läsaren jag har är en Benq-philips och frimwaren som den är flashad med vet jag inte vad den är. Min xbox är från usa och jag har flashat den för lite mer än ett år sedan ungefär.

Jag tycker bara det är konstigt att den tar alla spelen utan att påverkas av att det kommer nya waves

Jag har läst att om man har en hitachi läsare någon model och någon frimware så kunde man lira wave 4 men jag har ju inte det utan benq-philips läsare

Aja hoppas någon fattar och kan förklara

Edit: Jag använder inte mig av Activare.iso cdn heller
      du har din box flashad med 1.41-Nonstealth en firmware som ENBART finns till BenQ lycko ost! den sväljer allt, men är INTE livesäker
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
        NU fattar jag ingenting. Om jag har ett flashat xbox ( 1.6 ) så kan jag väl köra wave 4 spel ?

Wave-saken bara när det gäller xbox live ? E
        om du har 1.6 och använder Activate.iso kan du spela vilka spel du vill ja, Wave har INGENTING med Xbox Live att göra egentligen, det som "Wave 1", "Wave 2", "Wave 3" och nu senast "Wave 4" är, är en partition på skivan som innehåller videon som visas när du kör brända skivor på en omoddad konsoll, alternativt om du har en konsoll som inte har rätt nyckel, den innehåller dessutom Dashboard uppdateringar (Wave 3 och Wave 4 är lite speciella då dessa ligger lite annorlunda mot tidigare uppdateringar pga sin storlek... är osäker på hur exakt men ja...)
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          du har din box flashad med 1.41-Nonstealth en firmware som ENBART finns till BenQ lycko ost! den sväljer allt, men är INTE livesäker
          Woohuu Fan vad nice! Aja jag spelar aldrig spel som inte har kommit ut i butik än. Det är DUMT!
          Finns den inte så den är lite mer säker men sväljer allt ändåå?

Tack för kanon svar!

Edit: Tänkte bara höra när man lirar ett spel som är stealth patchat då är det väl nästan samma sak som att lira med en låda som har stealth frimware och lirar ett spel som inte är patchat med stealth?

Skit samma jag kör på som jag alltid gjort, det verkar fungera synd att bara E74 dyker upp lite då o då, tycker det är synd att göra av med den så jag får varma den tills vidare för det funkar allafall!
          Last edited by ola931; 2009-11-02, 00:43.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X