Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashning i Windows 7

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashning i Windows 7

Kanske redan finns folk som lyckats och vet men jag hitta ingen info när jag googla. Så tänkte skriva i alla fall att det funkar att flasha i Windows 7 32 bit verisionen om det är någon som undrar.

kör Via 6421 kortet och Xecuter CK3 Pro kittet,,

Flasha om en MS28 till 1.61 firmware i windows 7
    Last edited by Palleman; 2009-11-04, 19:29.
    hejs

att flasha BenQ, Samsung och Liteon tycker jag är säkrare i DOS, personligen kör jag dessa i DOS och Hitachi med Windows 7 Ultimate x86 (32-bitars)
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag flashade min sammy ms28 i dagarna med Win7 32 bit och jungleflasher... Det gick bra förutom ett strömavbrott när den skrev in den nya fw´n ;-)
      Men nu funkar det bra. (Jag anväder JF för jag e lat... det är mycket säkrare i DOS)

Comment

okej .. inga sånna problem för mig .. gick fel fritt.. uppgradera dock en redan flashad box
        hejs

Comment

Jag har använt Windows 7 sedan beta tiden att flasha i och det funkar perfekt. Använder mig bara av JungleFlasher.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X