Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dragon-Age-Origins-SPARE, cinematics hackar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dragon-Age-Origins-SPARE, cinematics hackar

har bränt ut Dragon-Age-Origins-SPARE två gånger nu med Verbatim skivor...blir samma fel ändå.
    Filmsekvencerna hackar och hakar upp sig, de hänger sig inte men ljudet hakar upp sig var och varannan sekund.

Någon som har samma problem eller någon aning om varför de blir så. Jag har inget problem med något annat spel so far.
    Har en Premium box med BenQ och fw 1.61

Lägg in spelet o kör från hdd då fixar det ditt problem!

Comment

Har du provat att installera spelet på hårddisken? Kolla även så att game-data crc stämmer i abgx.

Comment

Som ovanstående personer nämnt, testa att lägga in den på hårddisken, om du har den på hårddisken, dissa det och testa att köra från skivan bara

se även till att skivan går igenom ABGX360 checken med Game CRC... både före OCH efter bränning
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

har kört den genom abgx och de är ok...men ursäkta om de är en nybörjar fråga men hur lägger jag inte spelet på Hårddisken? har inte använt den funktionen tidigare, har bara kört direkt från skiva

Comment

nevermind...googlade fram det, ska prova

Comment

Kanske någon mod som har lust o flytta tråden till speldelen där den hör hemma :d
              http://www.forum.psxcare.com/support...play.php?f=124
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X