Jag köpte igår en ny xbox som skall inneha ixtreme 1.61. problemet är att för att starta tekken 6 måste jag använda one shot boot. jag kan använda alla nadra brända spel utan problem... när jag kollade imagen med abx360 så var det ganska mycket gul text kan det ha att göra med det?,. eller har dom gamla firmwaren? förstår inget..
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
1.61, måste använda one shot boot ändå?
Collapse
X
-
Är den ny med liteon så är det 1.6 för nya har inte kommit till liteon (1.61). Jag har oxo ny xbox och väntar på 1.61 för min Liteon
.
- Citat
- Flag
-
Ok men om det är en BenQ och 1.61 så ska det funka utan ison. Hela poängen med 1.61 är ju att den ska ta wave 4.
.
- Citat
- Flag
Comment
-
Öppna http://jungleflasher.net/files/JungleFlasher.pdf och gå till sidan 8 där kommer du se en bild som avgör vilken DVD-spelare du har. Har du en BenQ finns iXtreme 1.61 och du ska inte behöva använda Wave 4. Det vet jag med all säkerhet för det har jag sett med mina egna ögon efter att jag flasha en BenQ tidigare i veckan. Så om det sitter en BenQ i din så har den iXtreme 1.6 eller tidigare.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ringde till de jag köpte den av nyss och förklarade hur det låg till, och då sa han något i stil med att 1.61 inte hade kommit till liteon än så jag antar att det är den jag har. jag skulle få den omflashad så fort det nya kom utan kostnad så det verkar ha löst sig. Tack för hjälpen
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur kan man sälja något som 1.61 på liteon när inte mjukvaran finns.Original inlägg av donkeypunch Visa InläggRingde till de jag köpte den av nyss och förklarade hur det låg till, och då sa han något i stil med att 1.61 inte hade kommit till liteon än så jag antar att det är den jag har. jag skulle få den omflashad så fort det nya kom utan kostnad så det verkar ha löst sig. Tack för hjälpen
Rakkarns lurendrejjare för att öka på försäljningen.
Jag skulle gått tillbaka o krävt en box med 1.61 samt full garanti och rabatt eller pengarna tillbaka o köpa en box från en seriös firma
Har de inte ett eget forum ens.... Jag förstår att du skrev hos oss... men de får sköta sin support själva tycker jag
Dock är du välkommen här ändå
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment