Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem, Ixtreme 1.6 Benq

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem, Ixtreme 1.6 Benq

Tjena, drog nyss ner "Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_USA_RF-XBOX360-RRoD". Vad jag förstått så måste man ha Iextreme 1.61 för att spela dem nya wave 4 spelen.

Så jag tänkte updatera från mitt nuvarande som antagligen är 1.4, flashat av er.

Följer Jungleflashs guide men får inte hur jag än gör Dvdn till Vendor Mode.
    Jag har valt rätt port osv.
    Benq läsare. Vad kan vara fel?
    xbox x B O x

Iprep

Ladda ner senaste iprep och flasha den i dos.

Comment

Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
      Ladda ner senaste iprep och flasha den i dos.
      Testade detta men fick error 09 i dosen, något med priviliges har jag för mig
      xbox x B O x

Comment

Prova med dosflash 1.8. Har alltid funkat kanon för mig. Kör du med vista eller Windows 7 så får du nog starta command prompten som administratör.

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
          Prova med dosflash 1.8. Har alltid funkat kanon för mig. Kör du med vista eller Windows 7 så får du nog starta command prompten som administratör.

Kör dosflash nu, men värkar faila på vendor i början. Vad kan det bero på?
          xbox x B O x

Comment

Original inlägg av ponta_koj Visa Inlägg
            Kör dosflash nu, men värkar faila på vendor i början. Vad kan det bero på?

Fixadet detta nu. Körde nya Dosflash i Windows 7 x64.
            Gick smidigt med E-Sata
            xbox x B O x

Comment

Dosflash kör man i DOS INTE kommando tolken (16bitars versionen)
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X