Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny Firmware på väg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jo. lär ta ett tag.

såg nu att min länk var censurerad, det var en tiny url till en rickroll på youtube.. Fick nästan hjärtattack först när det stod i topicen att LT hade släppts..
    aja..

Comment

• det har varit en J*vla massa sådant skit här nu senaste veckan, speciellt dagarna kring jul, ni får info ganska fort när den är ute, tro mig, skriv inte på forumet innan ni kollat länken så är ni schyssta?
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        det har varit en J*vla massa sådant skit här nu senaste veckan, speciellt dagarna kring jul, ni får info ganska fort när den är ute, tro mig, skriv inte på forumet innan ni kollat länken så är ni schyssta?
        jodå... jag visste vad det var för länk jag skickade .. Ville bara dela med mig av rickrollen från topicen #fw..
        ska sluta med sånt

Comment

• Verkar nästan som att Ixtreme LT är on hold vi får hoppas att firmwaren blir verklighet

Comment

• Den kanske kommer kanske inte, men eftersom testboxarna blev bannade är den iaf sen, men hellre det än att alla våra boxar blir bannade för att den släpts halvklar.

Comment

• Original inlägg av ClasH Visa Inlägg
              Verkar nästan som att Ixtreme LT är on hold vi får hoppas att firmwaren blir verklighet
              Jo tror vi har Iriez idioten att tacka som sa att C4ev ville ta betalt osv.

Iriez som han heter http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=697967

Ska tydligen bara vara C4ev som jobbar på FW och han är en liten barnrumpa som tydligen är arg nu. Som han blev när nån läckte nån FW för ett tag sen.

Då han slutade göra live logs och tjurade i ett hörn. Sen kom han tillbaks.

Så LT är på Hold till c4ev tjurat färdigt.

Iriez skulle fan håla käft då hadde vi haft LT nu.

Detta är min personliga åsikt om hur det ligger till med LT just nu.
              Detta är inte från nått forum lr nått på FW i mirc.

Iriez var nog orolig för att det inte skulle vara gratis för alla att flasha själva.
              Men alla hacks kommer ut till slut, svårt att vara hemlig på nätet.

Skönt att skriva av sig lite... Nu ska vi bara fortsätta vänte länge till.....

Köper snart en offline box och kör ix 1,61 sålänge.

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                Jo tror vi har Iriez idioten att tacka som sa att C4ev ville ta betalt osv.

Iriez som han heter http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=697967

Ska tydligen bara vara C4ev som jobbar på FW och han är en liten barnrumpa som tydligen är arg nu. Som han blev när nån läckte nån FW för ett tag sen.

Då han slutade göra live logs och tjurade i ett hörn. Sen kom han tillbaks.

Så LT är på Hold till c4ev tjurat färdigt.

Iriez skulle fan håla käft då hadde vi haft LT nu.

Detta är min personliga åsikt om hur det ligger till med LT just nu.
                Detta är inte från nått forum lr nått på FW i mirc.

Iriez var nog orolig för att det inte skulle vara gratis för alla att flasha själva.
                Men alla hacks kommer ut till slut, svårt att vara hemlig på nätet.

Skönt att skriva av sig lite... Nu ska vi bara fortsätta vänte länge till.....

Köper snart en offline box och kör ix 1,61 sålänge.
                möjligt scenario, men det är mkt i dimman som vi inte vet om. så fort saker är klara så läcker andra versioner ut rätt lätt, tex modifierade ixtreme till liteon osv. det är få som kan göra grundjobbet, vilket krävs, att editera en redan färdig firmware kan rätt många, vilket är tur.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  möjligt scenario, men det är mkt i dimman som vi inte vet om. så fort saker är klara så läcker andra versioner ut rätt lätt, tex modifierade ixtreme till liteon osv. det är få som kan göra grundjobbet, vilket krävs, att editera en redan färdig firmware kan rätt många, vilket är tur.
                  Var står det att test boxarna är bannade? Har verkligen missat det.

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                    Var står det att test boxarna är bannade? Har verkligen missat det.
                    Läste det på #JungleFlasher för ett tag sedan i en konversation mellan två OP:ar, om det är sant eller ej kan jag ju inte veta men i sammanhanget lät det väldigt tovärdigt iaf
                    Last edited by Henkad; 2010-01-09, 10:27.

Comment

• Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
                      Läste det på #JungleFlasher för ett tag sedan i en konversation mellan två OP:ar, om det är sant eller ej kan jag ju inte veta men i sammanhanget lät det väldigt tovärdigt iaf
                      ja, är banvågen över så är det svårt för dem att veta hur det ligger till men "nya" boxar, så mycket möjligt. men det är lätt att spekulera, det är bara att vänta.

Comment

• Vad finns det för bevis för att ms kan känna igen flashade boxar? Själv har jag en flashad box som jag köpte för några månader sen. På den har jag bara spelat originalspel online. Och jag har inte blivit bannad vad jag vet. Det tyder väl på att ms inte kan avgöra om en box är flashad, utan att det handlar om spelen. Om det nu var så att ms kan känna igen flashade boxar trots att man spelar originalspel vore det ju väldigt lätt att bevisa. Det måste ju finnas fler än jag som bara spelat originalspel på flashade boxar. Om nu någon sådan box blivit bannad, ja då är det väl bevisat att ms kan detekta flashade boxar. Om inte kan vi nog vara lugna på den fronten.

Comment

• det är mycket möjligt att man inte blir bannad om man enbart kör original spel på en flashad box, men det är inte något som någon kunnat verifiera ännu, det vi hört är att det inte är livesäkert i huvudtaget...
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Nu verkar Wave 6 ha kommit också.....
                            http://randomz.mine.nu/bilder/abgx.jpg
                            eller vad kan det vara?

Comment

• Nej, det är ju inte wave 6 har jag hört. Och när jag patchade spelet i 360 waves patcher stod det att det var wave 4. Har spelat det lite, behövde inte uppdatera något eller så iallafall.

Comment

• Mycket av folk som är scenen är lite drama folk.
                                Håller även till på Wii scenen och det är lite där.
                                De vill ofta känna sej bäst och tål inte att folk kritiserar dem.
                                Har de speciell kunskap så sprider de inte dem, utan de vill ha det själva så de kan känna sej bäst.
                                Hade c4eva viljat skapa en firmware snabbt som funkar live så hade han kunnat gjort det direkt. Men som vanligt vägrar de ta hjälp från andra och dela med sej sin kunskap.

mvh

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X