Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Hårddisk???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Hårddisk???

Tjena, jag köpte en Ny Xbox 360 Hårddisk från Faceplate, men när jag fick hem den fungerade den inte.. jag ska ladda upp en bild på hårddisken och paketet..

Paketet:

http://i33.tinypic.com/359wj5z.jpg

Hårddisken: http://i38.tinypic.com/1e0745.jpg

http://i36.tinypic.com/30m0bya.jpg

vad kan jag göra

reklamera den?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      reklamera den?
      fan.. vad irriterande hoppas dom svarar på mail dom där jävlarna.. vad ska jag göra nu.. :S

Comment

jadu, du kan juh om du vill vara 100% säker på att den ska fungera beställa en äkta vara, en orginal från t.ex webbbhallen...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Mycket gnäll för att man råkat få en trasig vara i paketet, kan ju hända vem som helst när som helst...

Skulle det där vara en 20GB eller 120GB?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av hansi Visa Inlägg
            mycket gnäll för att man råkat få en trasig vara i paketet, kan ju hända vem som helst när som helst...

Skulle det där vara en 20gb eller 120gb?
            20GB, hansi vad menar du med trasig vara.. ska den här ens fungera.. har det inte kommit en uppdatering så man inte kan använda dom här hårddiskarna Datel och några andra "märken"

Comment

Original inlägg av Makaveli1 Visa Inlägg
              20GB, hansi vad menar du med trasig vara.. ska den här ens fungera.. har det inte kommit en uppdatering så man inte kan använda dom här hårddiskarna Datel och några andra "märken"
              har hört de skulle bannlysa 3e partsprodukter, vet inte om det gått igenom än, möjligt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X