Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wave 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wave 5

Enligt envisa rykten så är nu Wave 5 ute i samband med releasen av Left 4 Dead 2. Samma envisa rykten gör gällande att iXtreme 1.61 bootar Wave 5 men jag har inte hunnit testa själv än.

/edit

Saxat från topic i #fw "L4D2 (CONFIRMED - Wave 5, contains SystemUpdate 8507)"
    Last edited by bleppmasta; 2009-11-13, 20:23.

hahahahahaha, dom var snabbad som f*n den här gången
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
      Enligt envisa rykten så är nu Wave 5 ute i samband med releasen av Left 4 Dead 2. Samma envisa rykten gör gällande att iXtreme 1.61 bootar Wave 5 men jag har inte hunnit testa själv än.

/edit

Vad ljuger du för , Finns inget sånt där på c4evas #fw

Comment

Jag ljuger inte... öppna ögonen och läs topic...

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
          http://img5.imageshack.us/i/387221.jpg/

Comment

kan rätta lite där, det är inte c4evas kanal, han är bara en av alla användare i den, de sprider dock hans budskap via den kanalen.

Comment

Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg

/edit

hur menar du? fixar den verkligen videopartitionen som har annat crc än wave 4? mycket tveksam till detta, att den har samma pfi borde inte räcka till för att starta då båda ska matcha.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                kan rätta lite där, det är inte c4evas kanal, han är bara en av alla användare i den, de sprider dock hans budskap via den kanalen.
                Aha ok

Comment

Aha ok
                  inget att vara ledsen över, man lär sig något nytt varje dag.

Comment

Har som sagt inte hunnit testa själv än men ett par användare i #fw säger att det ska vara möjligt... men jag är inte 100% själv än. Har inte sett någon scene release av l4d2 än så jag väntar på att det ska dyka upp en sån.

/edit

Var tvungen att fråga i #fw en gång till och flera användare säger att det är verifierat att iX1.61 bootar wave 5.
                    Last edited by bleppmasta; 2009-11-13, 21:11.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      inget att vara ledsen över, man lär sig något nytt varje dag.
                      Nåt som du behöver göra

Comment

http://www.zerosec.ws/left-4-dead-2-...360-lagartija/

Står även här att det funkar med 1.61.

Comment

Det var som fan! Wave 5 anländer bara en månad efter Wave 4 introducerades. Jag hoppas att C4EVA släpper en "Wave free" version av ixtreme någon gång i framtiden. Hans "Light touch" fw kanske saknar rentav stealth kontroller? who knows...

Comment

det skulle jag tippa på att den gör, annars skulle det inte vara en riktig Lite Touch
                            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Intressant att iXtreme 1.61 bootar Wave 5. Det skulle den ju inte göra enligt, Iriez skulle den ju inte boota något annat än Wave 1-4. Strikt Wave 4 koll för att folk skulle ha mindre chans att bli bannade. Han borde ju ändå veta då han är med i utvecklingsteamet... Men han kanske bara misstog sig när han skrev det på Xbox-Scene.

http://forums.xbox-scene.com/index.p...=694759&st=105

Sidan 8 för de som är intresserade.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X