Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wave 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

idioter ms .

Förresten , funkade wave 5 på 1.61 ?

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
      Asså vafan är det med Microsoft jävla horungar. Måste dem hålla på att sabotera wave saken också. Okej om det är live men vafan. Tror microsoft verkligen dem kommer vinna ett krig mot flashspelare ?

idioter ms .

Vet ej om "Wave5" funkar på 1.61 men på Hitachi 1.51 funkar de Och MS måste ju tjäna pengar så de försöker ju stoppa piraterna
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

idioter ms .

vet du äns vad Wave 5 står för??
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Nåt som du behöver göra
          okej, förlåt att jag är trevlig, men du kasnke inte förstår ironi? varför blir du så kaxig över inget? du verkar sällan hänga med när du får svar här på forumet så varför beter du dig som en skitunge?

Comment

idioter ms .

du vet ju knappt vad wave är så du kan helt enkelt hålla tyst. vi har förklarat denna fråga för dig innan, men du vägrar läsa eller ta till dig information. du är nu ett troll i mina ögon och fler kommer nog ignorera dina inlägg. svaret på din fråga borde du veta. tack för mig!

Last edited by int21; 2009-11-14, 01:12.

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
              Vet ej om "Wave5" funkar på 1.61 men på Hitachi 1.51 funkar de Och MS måste ju tjäna pengar så de försöker ju stoppa piraterna
              Okej tack men det är onödigt ändå.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                vet du äns vad Wave 5 står för??
                Ja är inte dum.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  okej, förlåt att jag är trevlig, men du kasnke inte förstår ironi? varför blir du så kaxig över inget? du verkar sällan hänga med när du får svar här på forumet så varför beter du dig som en skitunge?

Lek inte martyr , det där var en provokation det där. Det vet jag och du själv.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    du vet ju knappt vad wave är så du kan helt enkelt hålla tyst. vi har förklarat denna fråga för dig innan, men du vägrar läsa eller ta till dig information. du är nu ett troll i mina ögon och fler kommer nog ignorera dina inlägg. svaret på din fråga borde du veta. tack för mig!

Jag vet vad wave är .

Moget , Går och söker upp en bild på ett troll på google bilder , trycker på bilden , kopierar går tillbaka till http://forum.psxcare.com och trycker på allmänt xbox 360. Letar upp den här tråden och klistrar in en bild på ett troll.

Moget hörru.

Comment

Jag vet vad wave är .

Moget , Går och söker upp en bild på ett troll på google bilder , trycker på bilden , kopierar går tillbaka till http://forum.psxcare.com och trycker på allmänt xbox 360. Letar upp den här tråden och klistrar in en bild på ett troll.

Moget hörru.
                      hehe jag vet vem som verkar och beter sig mest mogen och det är inte du iaf...
                      ...Tar du till dig ett enda ord av vad folk försöker skriva till dig?

Du går som ett troll i snart varenda tråd i forumet att du inte fattar vad folk skriver verkar ju skrämmande.

Med tanke på ditt betende så gissar jag att din ålder ligger under 15 iaf vilket medför att din ålder och din iq har något gemensamt.

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
                        hehe jag vet vem som verkar och beter sig mest mogen och det är inte du iaf...
                        ...Tar du till dig ett enda ord av vad folk försöker skriva till dig?

Du går som ett troll i snart varenda tråd i forumet att du inte fattar vad folk skriver verkar ju skrämmande.

Med tanke på ditt betende så gissar jag att din ålder ligger under 15 iaf vilket medför att din ålder och din iq har något gemensamt.
                        Fan o jag som alltid trott att Fjärtis är en sinnesstämning mentalt inte åldersbetingat.
                        Har sett folk som är 20+ som betett sig mentalt som fjårtisar...

Benz har fortf undvikit min fråga om hur gammal han är...
                        Som jag skrev till honom kanske det ger oss andra "Trötta" användare en ledtråd till varför hans frågor formuleras som de gör o då kan många av oss se mellan fingrarna..
                        jag menar, man kan inte klandra en sjuåring som surfar på forum o ställer miljontals frågor o inte läser folks svar lika mycket som en 32åring.
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Sluta mata trollet då så växer det inte...

Vet inte riktigt vem jag skall börja med att tempbanna, funderat på Benz...men de flesta surinläggen därifrån har ju provocerats av er andra.

Skärpning och håll er till topic.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nu blev ni dragna i örat av sockerpappan =)

Comment

Lef 4 dead verkar fungera med 1,6 & senaste update samt wave patcher till wave3

Comment

jag har ixtreme 1.61 eller 1.6 ..... sen har jag tekken 6 o Bakugan på skivor... och de funkar inte... när jag försöker öppna den så öppnas den som en dvd film.... jag vet att det har någonting att göra med wave... kan man fixa det själv på något sätt???

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X