Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spel på hd´n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spel på hd´n

Har läst och sett flera som påstår sig kör vanliga spel på hårdisken
    Men kan inte hitta hur man gör

går det att lägga in typ forza 3 på hd´n

Japp, du kan "installera" spelet på hårddisken, alternativt köpa vissa spel via Xbox Live...

att installera betyder att du lägger in det mesta från skivan på hårddisken vilket gör att 360'n inte läser lika mycket från skivan, och minskar på laddtiderna...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

bara för att förtydliga Swizzy's svar så måste man altså använda skivan även om man lägger in spelet på HDD'n.

Comment

Finns en film på youtube där en kille startar ett spel och spelar med cd släden ute är det helt fejk eller?

Comment

Original inlägg av Solex Visa Inlägg
          Finns en film på youtube där en kille startar ett spel och spelar med cd släden ute är det helt fejk eller?
          Han har det nog köpt spelet via marketplace
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

det kan man göra om man har köpt spelet via Xbox Live marketplace...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

om man kan köra marketplace från hd borde det inte kunna lura xbox till att ta typ .img filen

Comment

om man kan köra marketplace från hd borde det inte kunna lura xbox till att ta typ .img filen
                hehe nej:P Ms är inte så dumma. Men det kanske kommer något hack i framtiden vem vet
                Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Och hur gör man för att få in spelet på hårddisken då?

Skulle vilja ha in modern warware så man kan korta ner laddtiderna.

Comment

gå in på my xbox -> games sedan står det typ install to harddisk eller något sådant där ngnstans... kommer inte ihåg exakt vart tyvär
                    Google is your friend!

Comment

Man går till bilden där du trycker A för att låta din Xbox 360 börja läsa skivan och starta spelet. Istället för A trycker du Y. Du får upp en liten lista där "Install to harddrive" finns med. Du kan inte misslyckas.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X