Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att synca min box

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med att synca min box

Hej.
    Köpte en ny box för nästan en månad sen, men nu ser det ut som att den börjar gå sönder. Den vill inte få kontakt med mina kontroller. Båda kontrollerna har fungerat med boxen flrut och de fungerar fortfarande på min andra box. Eftersom jag fortfarande har garanti kvar tänkte jag skicka in den. Jag har ju flashat min box, finns det någon risk att Microsoft upptäcker det och bannar mig om jag skickar in den? Microsofts garantimärke sitter fortfarande kvar och ser fint ut.
    Last edited by Ric; 2009-11-23, 13:45.
    Alla heter Glenn i Göteborg!

mitt tips är att återställa boxen, om du har någon annan läsare än Liteon, har du liteon kan du byta nyckeln till något random... eller så...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det är Liteon 7480 (?) som jag har. Kan jag sätta in min andra Samsung läsare (från min banande box) bara jag byter nyckeln från min Liteon till min Samsung?
      Alla heter Glenn i Göteborg!

Comment

Detta skulle jag nog inte råda dig till att göra.

Troligtvis är det RF modulen som lagt av och en ny sådan kostar ett par hundralappar om du inte vill riskera något.

Vet inte om Psxcare har några på lager men misstänker att dom har det.

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
          Detta skulle jag nog inte råda dig till att göra.

Troligtvis är det RF modulen som lagt av och en ny sådan kostar ett par hundralappar om du inte vill riskera något.

Vet inte om Psxcare har några på lager men misstänker att dom har det.
          Jajjemänn det har vi börjat sälja sedan vi märkt av en viss åtgång på dessa då folk ESD mördar dem
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=972&xSec=93

Givetvis har vi Testat dessa "Jag går igenom alla paneler manuellt innan de läggs i en ESD säker påse."
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X